#1
Dag allen,
ik hoop dat iemand me advies kan geven. Ik ga vanavond naar een feestje en wil graag een pilletje (eventueel een half) gaan nemen.
Ik heb echter al een paar dagen behoorlijk last van m'n maag. Bij de dokter geweest en die zei dat het waarschijnlijk te veel maagzuur is (waarschijnlijk door alcoholgebruik). Ik wil zometeen zo'n tablet gaan innemen (omeprazol actavis), of kan ik daar beter nog een dagje mee wachten? Of kan ik beter helemaal geen pilletje nemen vanavond? Ik ben bang dat het het gevoel gaat versterken.
Alvast dank!
ik hoop dat iemand me advies kan geven. Ik ga vanavond naar een feestje en wil graag een pilletje (eventueel een half) gaan nemen.
Ik heb echter al een paar dagen behoorlijk last van m'n maag. Bij de dokter geweest en die zei dat het waarschijnlijk te veel maagzuur is (waarschijnlijk door alcoholgebruik). Ik wil zometeen zo'n tablet gaan innemen (omeprazol actavis), of kan ik daar beter nog een dagje mee wachten? Of kan ik beter helemaal geen pilletje nemen vanavond? Ik ben bang dat het het gevoel gaat versterken.
Alvast dank!