Ik heb het droog, lucht dicht, donker en op kamer temperatuur bewaard. Voor 4 jaar.
Waarom voelen we niets?
#2
Je kan het lang bewaren het is een stabiele stof, maar 4 jaar is wel erg lang.
Als je niets voelt zou ik een klein beetje naar een testcentra brengen. Weet niet de 'houdbaarheid' van MDMA maar heb eens iets van circa 1,5 jaar oud genomen wat nog prima werkte. Maar misschien zijn die 2,5jaar precies het verschil tussen werkzaamheid of niet.
Ik zou dus beetje naar testcentra brengen als dat een optie is. Ik durf niet te zeggen of het nog 'werkzaam' is na 4 jaar. Als je het niet testen kan (bijvoorbeeld in BE woont) kan je nog altijd 'EZ test' halen bij een smartshop. Dan zie je of het de juiste kleur word en het dus nog werkzaam zou moeten zijn theoretisch.
Hopelijk heb je er iets aan.
De beste wensen voor 2012!
#3
Als je destijds niet wist wat de zuiverheid was, dan kan het natuurlijk nog steeds kutspul zijn. Ik heb hier wat kristallen liggen die mogelijk niet opgaan omdat ik ook nog wel wat pillen heb die ik w.s. eerder opmaak. Ik ga er iig vanuit dat ik het wel een jaartje of 4 kan laten liggen. Ik weet het niet zeker. Als het echt blijft liggen dan ga ik het een keer laten testen. Het vertrekpunt is 74%.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.