Dit nummer zetten m'n vriendin en ik ALTIJD op als we lachgas en/of xtc doen. Wat ons betreft zo goed als verplichte kost, al heeft ieder z'n eigen smaak natuurlijk.
Ik heb overigens een 'eigen versie' van dit nummer gemaakt voor als we met dit soort dingen bezig zijn. Gewoon een aantal keer het nummer aan elkaar geplakt met mooie overgang zodat dit nummer een half uur duurt zonder interrupties.
#8
Leuke nick
Ik zou voor deze gaan op het moment Sebastian Ingrosso & Alesso - Calling maar ook Avicii - Levels blijft niet vervelen na 1.5 jaar, ook niet nu je het nummer 10 per dag hoort http://www.youtube.com/watch?v=pVnPVEmmOI8&feature=fvst
Op een feest kan ik zo intens genieten van (tech) house