Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP NEEDED.... tips voor afterdipje?

HELP NEEDED.... tips voor afterdipje?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
u
undercoverl3verLid
01-01-2024, 00:00
#1
goodevening :mrgreen:


Ik gebruik sinds een halfjaartje af en toe xtc (zo'n 180 mg mdma verspreid over de avond)
wat altijd heel chill gaat, op wat kaakshit in het begin na maar dat wordt nu gelukkig steeds minder.
Ik drink op zo''n avond gewoon genoeg , envoel me ook gewoon superchill
na mijn space neem ik genoeg rust

en toch, 1 tot 2 dagen erna zak ik in een GIGANTISCHE put..
echt gewoon heel erg kut, ik kan/wil bijna niets, zit alleen maar depri voor me uit te staren en heb geen honger/dorst/zin om te praten/opstaan, wat dan ook..

nu hebi k wat rond zitten zoeken op internet, maar overal wordt iets anders gezegd, dus ik dacht: Waar beter om tips vragen dan hier?? :wink:

dus, is er iemand die weet wat het beste werkt tegen zon afterdip? alle tips zijn welkom!!!!!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey welkom hier, met de zoekfunctie vind je zeker je antwoord!

Hier bijvoorbeeld
Ook wat info

After E
helpt ook (van de smartshop) maar weet niet of ze dat daar hebben/leveren waar je zit..
Peace!
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoevaak neem je?
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikzelf ben gestopt met katers krijgen toen ik de juiste anti-oxidanten (vitaminen) ben gaan slikken (vitamine C en B complex) de dag voor, de middag voor en de ochtend na.

Met een banaan zonder die vitaminen de dag after helpt ook gigantisch. Beter doe je dat in combinatie. De dinsdagdip is dan voor mij geheel niet van toepassing meer. Ik ben dan echter wel weer een beetje van "Nou... Is dit nou het echte leven? Ik zit hier in het ov en iedereen is sjaggie tot en met -_-".
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het hoord er ook gewoon bij, de een heeft er wat meer last van als de ander. Als dat het niet waard is, niet meer doen dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."