#1
Ik heb onlangs nieuwe pillen gekocht, namelijk oranje pillen met een ah logo erop. Er werd gezegd dat ze getest waren, maar ik ben toch wel benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze pillen, aangezien ik deze nog nooit heb gezien. Ik heb wel eens gehoord dat mensen blauwe pillen hebben met een ah logo erop, maar niet oranje. Dus heeft iemand hiermee ervaring?? Hoop dat het goede ervaringen zijn ![:wink:]()
