#1
Dag medetrippers.
Gisternacht heb ik een geweldig feest gehad; Reverze!
Heb me optimaal vermaakt met driekwart speaker en pep.
Nog lekker helder van geest, want ik kan inmiddels al wat hebben.
Maar goed, de euforie en the love feeling waren er gewoon.
Maar het rare begon pas bij de after.
Die after begon pas om half 11, wel erg laat.
Toch hebben ik en mijn zus nog een halfje genomen om lekker na te spacen.
Ik moet toch zeggen dat ik nog lekker heb genoten.
Wat een knallers, die speakers.
Ik was naar de keuken gelopen om drinken voor iedereen te pakken.
Toen ik bij de tafel stond, kon ik 1 glas niet neerzetten.
Het was precies het gevoel met een magneet, het glas werd de andere kant op getrokken.
Na ongeveer 3 seconden heb ik het toch neer kunnen zetten.
Niemand had iets in de gaten, ik dacht; het zal wel.
Ik ben gister om 5 uur in de middag op bed gegaan.
Ik ben nu pas wakker geworden, om 7 uur 's ochtends.
Ik was gister om 12 uur wel even wakker om wat te drinken etc.
Je zou dus denken dat mijn lichaam een stuk fitter is na al dat slapen.
Ik deed zojuist de douche aan, en pakte een handoek.
Ineens werd ik heel 'sloom' en warm.
Ik ben toen snel op de wc gaat zitten.
Dit was fijn, want onze badkamer is altijd heel koud.
Maar het ging niet beter, ik kreeg het steeds warmer.
Snel pakte ik mijn badjas en liep naar de bank toe in de woonkamer.
Ik gok dat dat zo'n 10 stappen was, maar ik redde het maar net.
Bij elke stap werd mijn zicht donkerder.
Toen ik op de bank lag kwam mijn zicht weer terug.
Echter begon ik wel hevig te zweten.
Ik heb mijn temperatuur opgemeten, 35 graden.
Ik heb net een broodje op, en wil straks alsnog gaan douchen.
Want ik plak nu heel erg, haha.
Kan iemand mij uitleggen wat dat met dat glas was?
En of ik nou net een zweetaanval ofzo had?
Bedankt.
Gisternacht heb ik een geweldig feest gehad; Reverze!
Heb me optimaal vermaakt met driekwart speaker en pep.
Nog lekker helder van geest, want ik kan inmiddels al wat hebben.
Maar goed, de euforie en the love feeling waren er gewoon.
Maar het rare begon pas bij de after.
Die after begon pas om half 11, wel erg laat.
Toch hebben ik en mijn zus nog een halfje genomen om lekker na te spacen.
Ik moet toch zeggen dat ik nog lekker heb genoten.
Wat een knallers, die speakers.
Ik was naar de keuken gelopen om drinken voor iedereen te pakken.
Toen ik bij de tafel stond, kon ik 1 glas niet neerzetten.
Het was precies het gevoel met een magneet, het glas werd de andere kant op getrokken.
Na ongeveer 3 seconden heb ik het toch neer kunnen zetten.
Niemand had iets in de gaten, ik dacht; het zal wel.
Ik ben gister om 5 uur in de middag op bed gegaan.
Ik ben nu pas wakker geworden, om 7 uur 's ochtends.
Ik was gister om 12 uur wel even wakker om wat te drinken etc.
Je zou dus denken dat mijn lichaam een stuk fitter is na al dat slapen.
Ik deed zojuist de douche aan, en pakte een handoek.
Ineens werd ik heel 'sloom' en warm.
Ik ben toen snel op de wc gaat zitten.
Dit was fijn, want onze badkamer is altijd heel koud.
Maar het ging niet beter, ik kreeg het steeds warmer.
Snel pakte ik mijn badjas en liep naar de bank toe in de woonkamer.
Ik gok dat dat zo'n 10 stappen was, maar ik redde het maar net.
Bij elke stap werd mijn zicht donkerder.
Toen ik op de bank lag kwam mijn zicht weer terug.
Echter begon ik wel hevig te zweten.
Ik heb mijn temperatuur opgemeten, 35 graden.
Ik heb net een broodje op, en wil straks alsnog gaan douchen.
Want ik plak nu heel erg, haha.
Kan iemand mij uitleggen wat dat met dat glas was?
En of ik nou net een zweetaanval ofzo had?
Bedankt.