hou het kort,, ben nogal wappie,,,
ik vrolijk en doen...
vriendlief niet, zit in een slome tripbui ;P
hoe krijg je iemand weer actief ?
#3
Koud water over hem heengooien
#4
BJ?
#5
wat een gek spul is dat toch, xtc.
hoe omschrijf je een echt goed waus gevoel?
bij mij is het stemmingversterkend (bij iedereen wel denk ik?) de laatste keer had ik er echt zin in maar ik was ook boos en waarschuwde voor een slechte wap, dat mijn frustraties er wel uit zouden komen.
dit was ook zo, het kwam er zo boos uit.
toen het eruit was, was het ook okay en kon ik me overgeven aan het supergevoel dat x geeft.
#6
ok heb die nacht van alles geprobeerd, van een stripact op de tafel tot een BJ ... niks hielp,,,
ben rond uur of 6 mijn bed ingedoken en een solobeurtje gehad enorm van genoten daar niet van.
tot mijn grote verbazing werd ik tegen achten nogal 'hard' wakker gemaakt door vriendlief..
kwam bij manlief iets later tot werking dan bij mij
vriend was ook moe dat we slikten,,, dus dat gevoel zette door...
maar al met al een heerlijk weekend achter de rug
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.