#1
Heeft hier iemand ervaring met MDA? Ik lees dat het zowat hetzelfde is als MDMA maar dat je minder 'love-gevoel' hebt en dat je na je piek wat meer gaat trippen.
Ik kan namelijk aan MDA komen over een tijdje en ik zat te denken aan bommetjes van 50-75mg MDA en 75mg MDMA. Hoe is deze combinatie?
Oh, en om het af te maken gaat er nog lachgas bij komen denk ik![:hearteyes:]()
Ik kan namelijk aan MDA komen over een tijdje en ik zat te denken aan bommetjes van 50-75mg MDA en 75mg MDMA. Hoe is deze combinatie?
Oh, en om het af te maken gaat er nog lachgas bij komen denk ik