Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeerdere keren xtc in de maand

Meerdere keren xtc in de maand

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
charmanderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben sinds kort begonnen met xtc en deze drug bevalt me wel. Misschien wel iets te erg, want ik heb het de afgelopen 3 weken al 3 keer gebruikt. Nu is er zaterdag een feestje wat nogal laat doorgaat en had ik een vriendin beloofd met haar xtc te doen. De vorige keren begon ik steeds met een halve en slikte (niet bij iedere keer) een halve bij. De laatste keer, dit is zaterdag een week geleden, had ik driekwart geslikt en erbij gedronken en later weer 2 keer een halve bijgeslikt. Ik weet dat je xtc beter niet meerdere keren in de maand moet slikken vanwege vermindering van het effect, maar denken jullie dat het effect geeft als ik zaterdag voor het eerst een hele slik? En eventueel daarna nog bijslik?
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je serotine levels kunnen nog lang niet aangevuld zijn. Je zal sowieso niet hetzelfde gevoel hebben van de eerste keer. Btw 3x in 3 weken is al veel.. nu keronderstel wel dat je nog steeds zal kunnen feesten maar xtc neem je toch voor dat unieke love-gevoel, je zalig euforisch voelen juist doordat je jouw neurotransmitters een handje helpt. Bij jou zal dat niet het geval zijn want je hebt te weinig serotonine.

Ik zou wachten maar ja... heb hier ook 2 vrienden die per se willen gebruiken met mij maar ik wacht tot augustus om er 2.5 maand tussen te laten en dan te gaan op dat :hearteyes: -gevoel.

Ik weet het, geen leuk antwoord maar wel een eerlijk en correct niet?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
AgeOfLove zei:
Je serotine levels kunnen nog lang niet aangevuld zijn. Je zal sowieso niet hetzelfde gevoel hebben van de eerste keer. Btw 3x in 3 weken is al veel.. nu keronderstel wel dat je nog steeds zal kunnen feesten maar xtc neem je toch voor dat unieke love-gevoel, je zalig euforisch voelen juist doordat je jouw neurotransmitters een handje helpt. Bij jou zal dat niet het geval zijn want je hebt te weinig serotonine.

Ik zou wachten maar ja... heb hier ook 2 vrienden die per se willen gebruiken met mij maar ik wacht tot augustus om er 2.5 maand tussen te laten en dan te gaan op dat :hearteyes: -gevoel.

Ik weet het, geen leuk antwoord maar wel een eerlijk en correct niet?
Klik om te vergroten...

+1
Netjes en eerlijk antwoord! 'Aangeraden' word om het niet meer dan eens 3 maanden te nemen. Hoe leuk het spul ook is!

Geniet met mate! :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."