#1
Ik ben sinds kort begonnen met xtc en deze drug bevalt me wel. Misschien wel iets te erg, want ik heb het de afgelopen 3 weken al 3 keer gebruikt. Nu is er zaterdag een feestje wat nogal laat doorgaat en had ik een vriendin beloofd met haar xtc te doen. De vorige keren begon ik steeds met een halve en slikte (niet bij iedere keer) een halve bij. De laatste keer, dit is zaterdag een week geleden, had ik driekwart geslikt en erbij gedronken en later weer 2 keer een halve bijgeslikt. Ik weet dat je xtc beter niet meerdere keren in de maand moet slikken vanwege vermindering van het effect, maar denken jullie dat het effect geeft als ik zaterdag voor het eerst een hele slik? En eventueel daarna nog bijslik?