#1
Beste mensen, ik heb een probleem aangezien ik nu deze week een blaasontsteking moest krijgen slik ik dus Antibiotica de naam van deze kuur heet: Amoxicilline/Clavulaanzuur Sandoz
Ik moet er minstens 3 maal per dag innemen maar, hier het probleem deze Zaterdag is The Qontinent en ik woon in Nederland en ik heb dus al voor het feest betaald en hotel & de reis daar naar toe.. alleen wil ik dus xtc gaan gebruiken maar ik weet niet wat het effect daarop is of ik het wel of niet moet doen wat de gevaren ervan zijn of ik eventueel 1 of 2 dagen kan stoppen met anti biotica om xtc te nemen, of juist xtc met antibiotica vandaar graag jullie advies en ervaringen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik moet er minstens 3 maal per dag innemen maar, hier het probleem deze Zaterdag is The Qontinent en ik woon in Nederland en ik heb dus al voor het feest betaald en hotel & de reis daar naar toe.. alleen wil ik dus xtc gaan gebruiken maar ik weet niet wat het effect daarop is of ik het wel of niet moet doen wat de gevaren ervan zijn of ik eventueel 1 of 2 dagen kan stoppen met anti biotica om xtc te nemen, of juist xtc met antibiotica vandaar graag jullie advies en ervaringen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
