#1
Beste mensen,
Graag zou ik een keer een half pilletje willen proberen, echter is er voor mij wel een keerzijde aan het verhaal en ik zou graag aan de gebruikers van dit forum om een mening willen vragen. De situatie is als volgende:
Aangeboren hartafwijking (gehad) onder de naam WPW (wolff-parkinson-white syndrome).
Deze afwijking is echter via een hartkatheterisatie verholpen, het is als het ware dichtgebrand.
Als ik deze hartafwijking echter nog had zou ik me er nooit aan wagen. Toch ben ik erg benieuwd naar jullie reacties.
Ik weet niet of het relevant is, maar ik heb ook al eens een middeltje gehad met DMAA erin. Dit is een middel waarvan je ook meer energie krijgt, en harder kan trainen (in mijn geval). Hier ondervind ik geen problemen van.
Nou is mijn vraag, denken jullie dat dit een groot risico is?
Ik hoop op een paar nuttige antwoorden.
THNX!
Graag zou ik een keer een half pilletje willen proberen, echter is er voor mij wel een keerzijde aan het verhaal en ik zou graag aan de gebruikers van dit forum om een mening willen vragen. De situatie is als volgende:
Aangeboren hartafwijking (gehad) onder de naam WPW (wolff-parkinson-white syndrome).
Deze afwijking is echter via een hartkatheterisatie verholpen, het is als het ware dichtgebrand.
Als ik deze hartafwijking echter nog had zou ik me er nooit aan wagen. Toch ben ik erg benieuwd naar jullie reacties.
Ik weet niet of het relevant is, maar ik heb ook al eens een middeltje gehad met DMAA erin. Dit is een middel waarvan je ook meer energie krijgt, en harder kan trainen (in mijn geval). Hier ondervind ik geen problemen van.
Nou is mijn vraag, denken jullie dat dit een groot risico is?
Ik hoop op een paar nuttige antwoorden.
THNX!