Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat raden jullie mij aan?

Wat raden jullie mij aan?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hardejopie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Graag zou ik een keer een half pilletje willen proberen, echter is er voor mij wel een keerzijde aan het verhaal en ik zou graag aan de gebruikers van dit forum om een mening willen vragen. De situatie is als volgende:

Aangeboren hartafwijking (gehad) onder de naam WPW (wolff-parkinson-white syndrome).
Deze afwijking is echter via een hartkatheterisatie verholpen, het is als het ware dichtgebrand.
Als ik deze hartafwijking echter nog had zou ik me er nooit aan wagen. Toch ben ik erg benieuwd naar jullie reacties.

Ik weet niet of het relevant is, maar ik heb ook al eens een middeltje gehad met DMAA erin. Dit is een middel waarvan je ook meer energie krijgt, en harder kan trainen (in mijn geval). Hier ondervind ik geen problemen van.

Nou is mijn vraag, denken jullie dat dit een groot risico is?

Ik hoop op een paar nuttige antwoorden.
THNX!
M
MariajuanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
vraag het de huisarts, die heeft toch zwijgplicht en dan weet je het zeker.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vragen aan de huisarts zou ik inderdaad ook aanraden, maar ik weet van mezelf dat ik bij mijn geboorte een gaatje in mijn hart heb gehad dit is volledig natuurlijk dichtgegroeid. Toch heb ik een x besloten om XTC te nemen en dit heb ik ook gedaan, niet op een verantwoorde wijze :( maarja ik leef nog en ik heb ervan geleerd.(goede ervaring hoor :hearteyes: , maar i.c.m. met alchol ed.)

Maar ik zal je aanraden(voor als je gaat nemen), begin met een kwartje als je niks voelt doe je iets meer, probeer je dosis op te bouwen tot het gewenste effect (wacht wel telkens minimaal een kleine 3 kwartier voor het volgende stukje pil), alhoewel ik denk dat een halfje geen kwaad kan onder goede omstandigheden. Daarbij is een tripzitter ook altijd een goede (wel zeker weten dat die persoon nuchter blijft) Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."