#1
wow, dat van die verschillende settings is wel een keigaaf idee ;D.
zou ik zelf ook eens moeten proberen.
&ik ben dus ook best wel benieuwd naar je tripreport! (:
zou ik zelf ook eens moeten proberen.
&ik ben dus ook best wel benieuwd naar je tripreport! (: