Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en ad

xtc en ad

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
en dan met name Bupropion, wie kan me vertellen wat dit met je doet en hoe je zo verstandig mogelijk en zonder vervelende nasleep xtc kan gebruiken icm Bupropion?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het advies bij combineren van XTC met Antidepressiva is altijd absoluut niet doen. Bupropion is niet de grootste dwarsligger van XTC omdat dit voornamelijk werkt op je Noradrenaline en Dopamine werkt, maar het blokkeert ook lichtelijk de opname van Serotonine. Het medicijn werkt dus deels in hetzelfde straatje als de drug.

Gebruik je het voor depressiviteit? In dat geval zou ik het namelijk niet doen, XTC werkt een behandeling tegen depressiviteit vaak ernstig tegen.

Over de combinatie Bupropion en XTC wordt van alles geschreven. Sommige mensen hebben meer XTC nodig om het goed te laten werken, maar sommige mensen kunnen er weer niet goed tegen in combinatie. Mocht je het combineren dus gewoon starten met een normale of verlaagde dosis.

Het enige wat ik verder nog aan waarschuwingen kan vinden is dat je het niet moet nemen als je gevoelig bent voor beroertes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."