Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKater avondje MDMA

Kater avondje MDMA

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
shareman1351Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Afgelopen zaterdag 4 weken geleden heb ik MDMA en XTC gebruikt.
De keer daarvoor is maanden geleden en zeer geslaag daarom heb ik er besloten goed voor te gaan.
Te goed.
Ik had 1,3 gram Mdma op een paar korreltjes na aan een 3e maat heb ik samen met die maat van s'avonds 08:00 tot snachts 03:00 alles opgemaakt. Ik en mijn maat hebben zeker een halve gram p.p. op exclusief het pilletje.
Rond 01:00 hebben we allebei nog een XTC pilletje een (geel aapje) ingenomen.
Dit omdat ik het idee had dat ik maar niet waus genoeg was.
Uiteindelijk hebben we nog 2 joints gerookt en ben ik naar huis gegaan om 05:00
De eerste paar dagen had ik nog een soort after glow, alles ging goed.
Maar halverwege de week sloeg een enorm klotegevoel van somberheid in.
Het is nu 4 weken verder en ik heb het nog.
Ik ga ermee slapen, elke nacht wordt ik om 05:00 wakker met nachtmerries.
Als ik eenmaal wakker ben gaat het wel, maar aan het eind van de middag hakt de dip er goed in.
Het is ontzettend dom geweest om zoveel te nemen.
Ik zou weleens willen weten of nog meer mensen hetzelfde gedaan hebben en hoelang het duurde voordat ze zich weer happy voelden.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je voor je 2de keer zo'n enorme hoeveelheid neemt dan zul je dat zeker een tijdje voelen ja. Miss even naar de dokter gaan om te kijken voor een serotonine syndroom hoewel dat zeer onwaarschijnlijk is de 2de keer. Ik weet niet hoe goed je normaal in je vel zit? Ik hoop dat je nachtmerries over gaan, want daar werd ik ook he-le-maal paranoia van na een tijdje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."