Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] A.s vrijdag, aantal vraagjes

[XTC] A.s vrijdag, aantal vraagjes

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Pbekje900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond DF'ers.

Aankomende vrijdag heb ik met een groepje vrienden afgesproken weer een keer XTC te gaan gebruiken... -lang geleden, dus kan me er echt op verheugen- Ik zit met een paar vragen, en zal hieronder eerst de situatie even uitleggen.

Ten eerste heb ik vaker XTC gedaan (6 keer), die keren ben ik op den duur gewoon gaan slapen tijdens mijn space. Waarom ik dit nu vertel is van latere toepassing.

Vrijdagavond a.s heb ik met een aantal vrienden geplant om wat XTC te gaan gebruiken. Velen kwamen al direct met toffe ideeën, zo willen we naar een speeltuin om daar leuk te gaan ouwehoeren snachts. Doelloos fietsen e.d (zo'n 10 man ongeveer)

Mijn ouders weten echter niet dat ik een recreatief XTC gebruiker ben, en dit mogen ze ook absoluut niet weten. Aangezien mijn ouders een hekel hebben aan drugs, ben ik bang dat ik dan een ander plekje kan gaan zoeken, waar ik vrij weinig zin in heb.. Ook zijn mijn ouders zeer streng (Zelf vroeger gebruikt, dus ze herkennen het e.e.a wel).

Vrijdag dus. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een kameraad een feestje heb, en dat ik zaterdagmiddag rond een uur of 3 wel weer thuis ben..

Waarschijnlijk kom ik met die kameraden niet aan slapen toe.... Dus kom ik zaterdagmiddag rond 3 uur thuis, zonder geslapen te hebben.. Ik wil dan echter wel dat mijn drugs-hoofd dan wel weggetrokken is.. Dat ze misschien zien dat ik vies moe ben, maakt me niet zoveel uit...

Nu komt de 1é vraag: Wat voor tijdstip raden jullie aan, om vanaf dan niet meer bij te nemen?, zodat ik in ieder geval normaal thuis kom.

²e vraag: Veel van mijn kameraden drinken, ik niet tot amper (Misschien 1 glaasje Vodka). Ik had voor mezelf al een aantal dingen op een rijtje gezet wat misschien lekker zou zijn tijdens X
[*]Red bull (Sowieso vind ik dat lekker op dat moment)
[*]Taxi
[*]AA Drink
[*]Extran
Jullie nog ideeën?.

Tot zover mijn post. Excuses als 'ie wat lang is, ik wil alles altijd volkomen duidelijk hebben. Haha.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat voor tijdstip raden jullie aan, om vanaf dan niet meer bij te nemen?, zodat ik in ieder geval normaal thuis kom.

Na 3/4 uur niet meer bijnemen, en in iedergeval een beetje slaap pakken. Gewoon even een douche nemen en wat vocht inbrengende creme op je gezicht smeren. Ook fijn zijn oogdruppeltjes die gewoon tegen geïrriteerde ogen werken. De slaap is echt heel belangrijk, ik kom vaak met m'n vage kop thuis en me ouders weten meestal alleen hoelaat het is als ik niet heb geslapen :wink:. Ookal is het maar een uurtje pak die rust (dan kan je gezicht ook even bijtrekken).

Veel van mijn kameraden drinken, ik niet tot amper (Misschien 1 glaasje Vodka). Ik had voor mezelf al een aantal dingen op een rijtje gezet wat misschien lekker zou zijn tijdens X

Sapjes enzo kunnen zeker lekker zijn met wat xtc op echter moet je niet te zoete drankjes uitkiezen dan heb je de volgende dag geen smaak meer over. En het is wss zo zoet dat je het niet eens lekker vind, had ooit eens zo'n vruchtensap van de albert hein die knetterde gewoon op mn toch zo tering zoet was die :kots: . Ik zal gewoon de hele avond thee of koffie drinken super lekker! wel oppassen dat je je tong niet verband. En voor als je op pad gaat miss wat ice-tea :wink: AA/Extran/Aquarius enzo zou ik na je avontuur gaan drinken deze isotonen drankjes (vooral AA) helpen goed bij het herstel.
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ijs!! als je xtc op heb smaakt een simpel raketje zo lekker :grin:

en ja een lekker douche wat creme doet wonderen maar een paar uur slapen aangezien jij dat toch kan is beter denk ik
P
Pbekje900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de reacties!.. Ik kan gewoon slapen als ik X op heb (Ookal zit ik op m'n top, als ik ga liggen ben ik na 20 minuten weg).. Zal dan ook proberen wel wat rust te pakken, ookal is het niet veel.

-Edit 1-
misslinda zei:
ijs!!
Klik om te vergroten...
Is idd goddelijk dan, vind ik ook heerlijk.

-Edit 2-
Nog maar een vraagje dan: Ik maak me sowieso altijd extréém druk dat m'n ouders me betrappen op het moment dat ik thuis kom... Opzich zijn mijn ouders niet heel erg moeilijk, zwaar bezopen/stoned thuis komen intresseert ze vrij weinig. Bektrekkend thuis komen, dan kan ik het huis direct weer verlaten ben ik bang.

Stel, zonder slaap: Zakken je pupillen op den duur dan wel weer naar de 'normale' grote?.
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
En hoe was het???

Goed binnen gekomen zonder dat je ouders het zagen??

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."