#1
Goedenavond DF'ers.
Aankomende vrijdag heb ik met een groepje vrienden afgesproken weer een keer XTC te gaan gebruiken... -lang geleden, dus kan me er echt op verheugen- Ik zit met een paar vragen, en zal hieronder eerst de situatie even uitleggen.
Ten eerste heb ik vaker XTC gedaan (6 keer), die keren ben ik op den duur gewoon gaan slapen tijdens mijn space. Waarom ik dit nu vertel is van latere toepassing.
Vrijdagavond a.s heb ik met een aantal vrienden geplant om wat XTC te gaan gebruiken. Velen kwamen al direct met toffe ideeën, zo willen we naar een speeltuin om daar leuk te gaan ouwehoeren snachts. Doelloos fietsen e.d (zo'n 10 man ongeveer)
Mijn ouders weten echter niet dat ik een recreatief XTC gebruiker ben, en dit mogen ze ook absoluut niet weten. Aangezien mijn ouders een hekel hebben aan drugs, ben ik bang dat ik dan een ander plekje kan gaan zoeken, waar ik vrij weinig zin in heb.. Ook zijn mijn ouders zeer streng (Zelf vroeger gebruikt, dus ze herkennen het e.e.a wel).
Vrijdag dus. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een kameraad een feestje heb, en dat ik zaterdagmiddag rond een uur of 3 wel weer thuis ben..
Waarschijnlijk kom ik met die kameraden niet aan slapen toe.... Dus kom ik zaterdagmiddag rond 3 uur thuis, zonder geslapen te hebben.. Ik wil dan echter wel dat mijn drugs-hoofd dan wel weggetrokken is.. Dat ze misschien zien dat ik vies moe ben, maakt me niet zoveel uit...
Nu komt de 1é vraag: Wat voor tijdstip raden jullie aan, om vanaf dan niet meer bij te nemen?, zodat ik in ieder geval normaal thuis kom.
²e vraag: Veel van mijn kameraden drinken, ik niet tot amper (Misschien 1 glaasje Vodka). Ik had voor mezelf al een aantal dingen op een rijtje gezet wat misschien lekker zou zijn tijdens X
[*]Red bull (Sowieso vind ik dat lekker op dat moment)
[*]Taxi
[*]AA Drink
[*]Extran
Jullie nog ideeën?.
Tot zover mijn post. Excuses als 'ie wat lang is, ik wil alles altijd volkomen duidelijk hebben. Haha.
Aankomende vrijdag heb ik met een groepje vrienden afgesproken weer een keer XTC te gaan gebruiken... -lang geleden, dus kan me er echt op verheugen- Ik zit met een paar vragen, en zal hieronder eerst de situatie even uitleggen.
Ten eerste heb ik vaker XTC gedaan (6 keer), die keren ben ik op den duur gewoon gaan slapen tijdens mijn space. Waarom ik dit nu vertel is van latere toepassing.
Vrijdagavond a.s heb ik met een aantal vrienden geplant om wat XTC te gaan gebruiken. Velen kwamen al direct met toffe ideeën, zo willen we naar een speeltuin om daar leuk te gaan ouwehoeren snachts. Doelloos fietsen e.d (zo'n 10 man ongeveer)
Mijn ouders weten echter niet dat ik een recreatief XTC gebruiker ben, en dit mogen ze ook absoluut niet weten. Aangezien mijn ouders een hekel hebben aan drugs, ben ik bang dat ik dan een ander plekje kan gaan zoeken, waar ik vrij weinig zin in heb.. Ook zijn mijn ouders zeer streng (Zelf vroeger gebruikt, dus ze herkennen het e.e.a wel).
Vrijdag dus. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een kameraad een feestje heb, en dat ik zaterdagmiddag rond een uur of 3 wel weer thuis ben..
Waarschijnlijk kom ik met die kameraden niet aan slapen toe.... Dus kom ik zaterdagmiddag rond 3 uur thuis, zonder geslapen te hebben.. Ik wil dan echter wel dat mijn drugs-hoofd dan wel weggetrokken is.. Dat ze misschien zien dat ik vies moe ben, maakt me niet zoveel uit...
Nu komt de 1é vraag: Wat voor tijdstip raden jullie aan, om vanaf dan niet meer bij te nemen?, zodat ik in ieder geval normaal thuis kom.
²e vraag: Veel van mijn kameraden drinken, ik niet tot amper (Misschien 1 glaasje Vodka). Ik had voor mezelf al een aantal dingen op een rijtje gezet wat misschien lekker zou zijn tijdens X
[*]Red bull (Sowieso vind ik dat lekker op dat moment)
[*]Taxi
[*]AA Drink
[*]Extran
Jullie nog ideeën?.
Tot zover mijn post. Excuses als 'ie wat lang is, ik wil alles altijd volkomen duidelijk hebben. Haha.
. Ik zal gewoon de hele avond thee of koffie drinken super lekker! wel oppassen dat je je tong niet verband. En voor als je op pad gaat miss wat ice-tea