Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKort Ecstasy vraagje

Kort Ecstasy vraagje

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LaCokaNostraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo,


Ik heb vorige week een avondje ecstasy gedaan en het beviel me zo goed dat ik het eind volgende maand(rond oud en nieuw) weer een keer wil gaan doen. Vorige keer dat ik het deed was 1 pil van rond de 200mg MDMA. Mijn vraag is zal ik het chille "love" effect van MDMA de volgende keer weer hebben ook al zit er maar 1 maand tussen, of moet ik hiervoor echt een periode van 2-3 maanden nemen?

Thanks
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de regel zal je dat 'love' effect wel weer merken maar minder dan de eerste keer.. Daarom word er vaak gezegd dat je het gebruik beter maximaal eens in de 2-3 maanden kan ervaren.
Heel veel plezier toegewenst alvast, het zal na 1 maand wel weer 'goed' werken. Zou verder het gebruik ook niet vaker doen, na een x aantal keer voel je er anders niet(s) of nauwelijks wat van. Het moet wel speciaal blijven om het zo maar te zeggen :)

Enjoy!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies wat 25tolife zegt, het kan wel voor een keertje, maar probeer er voortaan gewoon 3 maand tussen te houden, zodat je er naar uitkijkt en het speciaal blijft!
L
LaCokaNostraLid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
In de regel zal je dat 'love' effect wel weer merken maar minder dan de eerste keer.. Daarom word er vaak gezegd dat je het gebruik beter maximaal eens in de 2-3 maanden kan ervaren.
Heel veel plezier toegewenst alvast, het zal na 1 maand wel weer 'goed' werken. Zou verder het gebruik ook niet vaker doen, na een x aantal keer voel je er anders niet(s) of nauwelijks wat van. Het moet wel speciaal blijven om het zo maar te zeggen :)

Enjoy!
Klik om te vergroten...

Ja ik had idd al zoiets gelezen op internet, maar k was het na oud en nieuw ook voor een tijdje niet meer van plan(Denk tot rond april ofzo) dus dat zit wel goed :) . Thanks voor de info in ieder geval!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."