#1
2012 zijn zoveel goede pillen in omloop geweest, hopelijk blijft t zo in 2013 !
Ik neem niet zo vaak meer een pilletje, maar toch...love the feeling
Mijn beste pil die ik slikte in t afgelopen jaar was een wit-zwarte pil ( boven zonnetje,onder maantje) ze worden meerkleurige dag-en nachtpillen genoemd.
Had nog nooit een pil met 2 kleuren gezien en dan komen ze nog voor in 3 soorten ( rood/zwart, zwart/wit, wit/rood)
Ik had er maar 1-tje, dus niet getest en spijtig genoeg vind ik op dit forum helemaal niets terug over deze pillen
Iemand die er meer over weet?
hier een plaatje:
Ik neem niet zo vaak meer een pilletje, maar toch...love the feeling
Mijn beste pil die ik slikte in t afgelopen jaar was een wit-zwarte pil ( boven zonnetje,onder maantje) ze worden meerkleurige dag-en nachtpillen genoemd.
Had nog nooit een pil met 2 kleuren gezien en dan komen ze nog voor in 3 soorten ( rood/zwart, zwart/wit, wit/rood)
Ik had er maar 1-tje, dus niet getest en spijtig genoeg vind ik op dit forum helemaal niets terug over deze pillen
Iemand die er meer over weet?
hier een plaatje: