Super herrinneringen aan de salmiakies van vroeger (1988/1994) !!! Weet iemand of deze of soortgelijk nog te verkrijgen zijn ?
#2
zijn dat de "Fishermans"? bruine en grijze gestippelde pillen, nogal stevig? want die waren er eind jaren 80, begin jaren 90. half jaren 90 kwamen er plots soortgelijken uit, maar ze waren minder sterk als hun voorganger. of het dezelfde waren?
die waren na een aantal jaren verdwenen. wat mij toen verteld is geweest, kwamen die van de Belgische "xtc-dokter" (Danny Leclere). die zat in nederland bij een groep (mink kok e.d.) en die is iets later geliquideerd.
de formule van die pilletjes heeft hij mee in zen graf genomen denk ik.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.