#1
Hallo,
Ben nieuw op dit forum en heb na heel wat zoekwerk op dit forum en internet in het algemeen toch nog wat vraagjes. Voor de eerste keer XTC genomen begin September 2012 (een kwartje). Ik ben 1m80 en 78kg en ging redelijk hard van dat kwartje. De tweede keer was met de jaarwisseling en toen namen we een halfje, en weer ging ik lekker hard. Ik weet dat je best 2 Ã 3 maand tussen laat tussen ieder gebruik maar ik vroeg me af. Aangezien ik maar een halfje nam de vorige keer, geldt deze 2 maanden regel dan ook? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die maar een halfje nam even lang moet wachten als iemand die er gelijk anderhalf of 2 neemt?
Voorts vroeg ik me af of jullie in deze 2 Ã 3 maand periode dan iets anders nemen. Kan het dan kwaad om ondertussen gewoon wekelijks, tweewekelijks of driewekelijks coke te snuiven?
En om af te sluiten: stel nu dat je over de schreef bent gegaan met XTC en je krijgt dat love-gevoel niet meer, je last dan een pauze in van bijvoorbeeld 6 maand. Voelt het dan weer als vroeger, of heb je het dan echt verpest en wordt het nooit meer als vanouds?
Alvast bedankt!
Ben nieuw op dit forum en heb na heel wat zoekwerk op dit forum en internet in het algemeen toch nog wat vraagjes. Voor de eerste keer XTC genomen begin September 2012 (een kwartje). Ik ben 1m80 en 78kg en ging redelijk hard van dat kwartje. De tweede keer was met de jaarwisseling en toen namen we een halfje, en weer ging ik lekker hard. Ik weet dat je best 2 Ã 3 maand tussen laat tussen ieder gebruik maar ik vroeg me af. Aangezien ik maar een halfje nam de vorige keer, geldt deze 2 maanden regel dan ook? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die maar een halfje nam even lang moet wachten als iemand die er gelijk anderhalf of 2 neemt?
Voorts vroeg ik me af of jullie in deze 2 Ã 3 maand periode dan iets anders nemen. Kan het dan kwaad om ondertussen gewoon wekelijks, tweewekelijks of driewekelijks coke te snuiven?
En om af te sluiten: stel nu dat je over de schreef bent gegaan met XTC en je krijgt dat love-gevoel niet meer, je last dan een pauze in van bijvoorbeeld 6 maand. Voelt het dan weer als vroeger, of heb je het dan echt verpest en wordt het nooit meer als vanouds?
Alvast bedankt!