Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFrequentie gebruik/Vervangmiddel/Love-gevoel

Frequentie gebruik/Vervangmiddel/Love-gevoel

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
Inspector NorseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ben nieuw op dit forum en heb na heel wat zoekwerk op dit forum en internet in het algemeen toch nog wat vraagjes. Voor de eerste keer XTC genomen begin September 2012 (een kwartje). Ik ben 1m80 en 78kg en ging redelijk hard van dat kwartje. De tweede keer was met de jaarwisseling en toen namen we een halfje, en weer ging ik lekker hard. Ik weet dat je best 2 à 3 maand tussen laat tussen ieder gebruik maar ik vroeg me af. Aangezien ik maar een halfje nam de vorige keer, geldt deze 2 maanden regel dan ook? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die maar een halfje nam even lang moet wachten als iemand die er gelijk anderhalf of 2 neemt?

Voorts vroeg ik me af of jullie in deze 2 à 3 maand periode dan iets anders nemen. Kan het dan kwaad om ondertussen gewoon wekelijks, tweewekelijks of driewekelijks coke te snuiven?

En om af te sluiten: stel nu dat je over de schreef bent gegaan met XTC en je krijgt dat love-gevoel niet meer, je last dan een pauze in van bijvoorbeeld 6 maand. Voelt het dan weer als vroeger, of heb je het dan echt verpest en wordt het nooit meer als vanouds?

Alvast bedankt!
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inspector Norse zei:
Ben nieuw op dit forum
Klik om te vergroten...

Allereerst; Welkom :grin:

Inspector Norse zei:
Ik weet dat je best 2 à 3 maand tussen laat tussen ieder gebruik maar ik vroeg me af. Aangezien ik maar een halfje nam de vorige keer, geldt deze 2 maanden regel dan ook?
Klik om te vergroten...

Ik zou als ik jou was gewoon aan de 2/3 maanden regel houden. Aangezien het echt moet herstellen allemaal. Plus als je vaker gebruikt heb je [naar mijn idee] sneller kans om verslaafd eraan te raken. Hou het gewoon voor feestjes/speciale gelegenheden, dat is echt het beste! En mensen die 2 pillen nemen, dat is gewoon ook teveel. Dat is sowieso niet goed voor je, dat is wel schadelijk.

Inspector Norse zei:
Kan het dan kwaad om ondertussen gewoon wekelijks, tweewekelijks of driewekelijks coke te snuiven?
Klik om te vergroten...

Coke snuif ik zelf niet, maar weet wel van mensen die het wel gewoon tussendoor doen. Zelf gebruik ik ook wel eens speed tussendoor, het kan wel, het is niet aan te bevelen ofzo, maar volgens mij heeft dit verder niet heel veel invloed. blowen kan ook gewoon, en af en toe paddo's/truffels ook geen probleem.

Inspector Norse zei:
stel nu dat je over de schreef bent gegaan met XTC en je krijgt dat love-gevoel niet meer, je last dan een pauze in van bijvoorbeeld 6 maand. Voelt het dan weer als vroeger, of heb je het dan echt verpest en wordt het nooit meer als vanouds?
Klik om te vergroten...

Het kan zijn dat als je teveel gebruikt heb, het dan wel erger beschadigd kan raken. Soms kan het zo erg zijn dat je nooit meer het échte love-gevoel terug krijgt, als dat je had bij de 1e x. Als je merkt dat het effect minder word is het beste gewoon tijdje stoppen, en gewoon rustig aan doen. Het is natuurlijk hartstikke leuk, maar wel voorzichtig, blijvende hersenschade is écht geen pretje!

Inspector Norse zei:
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
You're welcome ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."