Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC vreemd ervaren

Eerste keer XTC vreemd ervaren

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NestaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen zaterdag op zondag nacht heb ik voor het eerst XTC genomen, ik was dit al een tijd van plan en de omstandigheden waren dit keer heel goed. Alleen heb ik het heel anders ervaren dan ik had verwacht. Ik zal even bij het begin beginnen, en later ook nog een trip report schrijven.

We hebben met z'n drieën XTC genomen bij iemand thuis, en er waren nog een paar anderen bij die alleen dronken en/of blowden. Ik nam samen met nog iemand een halve Paarse Partyflock (ongeveer 200 mg). En de ander nam een hele rode ster (ong. 160 mg). Ik zal het nog wat uitgebreider beschrijven in mijn trip report, maar ik heb samen met een een vriend 3 halve PP genomen en de ander had uiteindelijk 2 rode sterren op. We hebben ze verspreid over de avond ingenomen.

Maar wat ik ervaarde kwam niet echt overeen met wat andere mensen beschrijven. Ik had namelijk nauwelijks het "love" gevoel waar iedereen het altijd over heeft. Ik vond alles wel wat chiller om te doen en ik voelde mij ook heel relaxed. Het was een soort van buzz door heel mijn lichaam dat de hele avond aanhield. Ik voelde mij dus eigenlijk heel relaxed en rustig, maar kon wel makkelijk lang en snel lopen. Een soort van speed gevoel, maar dan met een sterke buzz/body high erbij. Hoe komt dit? Heeft het er mee te maken dat iedereen het anders ervaart? Of heb ik te veel genomen voor de eerste keer? (3 halvjes van ong 100 mg). Ik hoop dat iemand mij het kan uitleggen.

Bij voorbaat dank, en ik hoop wat nuttige informatie te krijgen :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Naja, wat is te veel. Qua dosis die ze aanraden is het sowieso te veel maar volgens mij zijn er niet veel mensen die zich daaraan houden. Ik neem meestal ook 3 halfjes verspreid over de avond, zoals jij, dat werkt bij mij prima.

Ik weet het niet zo goed, kan best aan de situatie liggen. Sowieso is een avondje xtc iedere keer echt heel anders, tenminste dat ervaar ik. Ik ben zelf ook iedere keer anders, ene keer hyper, dan weer praterig, dan weer in mezelf of heel stil. En natuurlijk is iedere keer de sfeer van de locatie waar je bent anders, dat speelt ook nog mee.

Als je het op zich wel fijn vond, kan je het over een tijdje wel nog een keer proberen om te zien of het dan anders is?
N
NestaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Naja, wat is te veel. Qua dosis die ze aanraden is het sowieso te veel maar volgens mij zijn er niet veel mensen die zich daaraan houden. Ik neem meestal ook 3 halfjes verspreid over de avond, zoals jij, dat werkt bij mij prima.

Ik weet het niet zo goed, kan best aan de situatie liggen. Sowieso is een avondje xtc iedere keer echt heel anders, tenminste dat ervaar ik. Ik ben zelf ook iedere keer anders, ene keer hyper, dan weer praterig, dan weer in mezelf of heel stil. En natuurlijk is iedere keer de sfeer van de locatie waar je bent anders, dat speelt ook nog mee.

Als je het op zich wel fijn vond, kan je het over een tijdje wel nog een keer proberen om te zien of het dan anders is?
Klik om te vergroten...

Ja, ik wist wel dat het elke keer anders is, zoals met bijna alle drugs. Maar ik had het mij denk ik gewoon heel anders voorgesteld. Ik ga het zeker nog een keer doen, en zal dan ook een ander pilletje nemen. Bedankt voor de reactie!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je er sowieso niet achter kan komen wáár het aan heeft gelegen, want je vertelt niks opvallends of zo. En zelfs deed je dat wel dan is het nog altijd raden.. Dus ja... succes :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."