Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC

XTC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CrypsisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumleden,

Ik ben vrij nieuw qua drugs en heb een aantal vraagjes.
Ik heb 2 maanden geleden de eerste keer XTC genomen met vrienden die dit geregeld hadden, en geweldig!
Nou staat deze week een feest op de planning waar ik dit met een paar vrienden weer wil doen alleen deze keer heb ik voor de pilletjes gezorgd en ga ik met een stel andere vrienden. Ik heb in totaal 6 pillen voor ons zessen. Nu is mijn vraag hoe zit het met xtc en gedoogbeleid? Stel ik word gepakt met twee van de pillen, wat zijn de consequenties? Is het daarom ook beter om iedereen maar een pil in plaats van een persoon ze allemaal mee te laten nemen? Stel de security vind de pillen, wat dan? :grin:

Excuses voor mijn slecht Nederlands, ben een immigrant uit Nieuw-Zeeland :)

Alvast bedankt voor de antwoorden
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben geen expert , maar waarschijnlijk gewoon inleveren en als je geluk hebt nog naar binnen ook. Echter als er een zero tolerance regel is weet ik niet hoe dat gaat tegenwoordig. Vermoed (afhankelijk van de hoeveelheid) misschien een taakstraf in het ergste geval of je moet het wel erg bont maken.

Vroeger namen 2 van ons wat mee, is nooit fout gegaan wel geluk gehad een paar keer :P
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook geen expert, maar volgens mij ligt het er aan hoe de security er mee om gaat, als ze je overdragen aan de politie ben je wel de lul. Als 1 persoon met 6 pillen overgedragen wordt, heeft ie denk ik wel een probleem; waarschijnlijk een hoge boete, misschien wel een strafblad. Ik heb ook wel eens gehoord dat soms een "boete" bij de security mag worden betaald.

Beter verdeel je daarom de pillen. Als ze maar 1 pil vinden, kom je er wel mee weg, ook de politie kan je dan weinig maken, dan krijg je alleen een waarschuwing. Maar goed, de avond is waarschijnlijk wel naar de klote als je gepakt wordt, dus ik doe het altijd zo stiekem mogelijk, gewoon iedereen zijn eigen pilletje in de onderbroek verstoppen ofzo.
C
CrypsisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de tips, ben best wel een miet haha :tearsofjoy:

Nog tips wat btreft kouwen en dagen erna?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."