Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLormetazepam

Lormetazepam

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#1
beetje straf, 18 uur. Llekker slim als je zo met 4 begint. de halfwaardetijd is maar 10 uur., ik zou denken dat hij een mooi verhaal heeft. Maar benzo's doe je toch al niet voor de lol.
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

Van een goede vriend heb ik een aantal van deze tabletten gehad.
Ik vroeg me af of er iemand is hier die ervaring heeft met dit goedje.
Hij had er 4 op en weet 18 uur niks meer.
Vandaar dat ik het iets voorzichtiger aanpak en me afvraag of er hier iemend is die het ooit geprobeerd heeft.

alvast bedankt
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eeeurm, en waarom zou je geen benzo voor de lol kunnen nemen? Het is maar wat je leuk vind. Sommige roken crack, andere shotten, snuiven slikken, gokken, drinken, sex ..... Alles kan leuk zijn voor iemand die er open voor staat. Geen propaganda verspreiden is ook leuk, moet je eens proberen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe straf waren deze?
ik heb lormetazepam 2mg een aantal keer gebruikt en ik kon er gemakkelijk 4 na mekaar binnenspelen.
ik krijg enkel een zwaar hoofd, ik word een beetje happy precies (dit kan ook placebo zijn) en mijn coordinatie is niet meer zo goed
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=79 ... rmetazepam
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzo's kunnn best leuk zijn :)
vooral het effect van diazapam in comi met een goede borrel is zeer lach grappig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."