Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDipiperon (neuroleptica)

Dipiperon (neuroleptica)

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
pillen echt kleintjes pipamperonum 40 mg pro tabletjes
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
welk effect geeft dit bij jullie?(ik ben echt een fan geworden van dit middel)

Bij mij geeft dit een soort kalme extaze-angstremmende-soort mdma achtige gevoelens
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb je pillen of druppels?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 woord "bah" voor alle neuroleptica. Ze zijn schakels op je vrije geest, je kan niet meer nadenken. Je word er slaafs en volgzaam van. Lekker handelbaar, voor in rusthuizen, waar de Haldol rijkelijk vloeit. Smerige vieze rotzooi dat spul, enkel gebruiken als er absoluut geen andere weg is. Ant-Psychotica hebben hun naam ergens aan te danken, niet mee rommelen. YOU WILL FUCK UP YOUR BRAIN! Slechts nu komt langzaam aan het licht hoeveel schade je jezelf kan toebrengen door dat spul te nemen. Het is een wondermiddel als het echt nodig is, maar een schandvlek voor de zorgsector waar het verkeerd gebruikt word. 80% van alle verkochte neuroleptica wordt misbruikt, of door mensen die denken dat het cool is om je hersenen frituren, of door verpleegend personeel.

Verdomme ben mijn "source" hiervoor kwijt, maar is wel degelijk een riskant goedje. Ben zelf ooit zo stom geweest om die dingen te gaan gebruiken om te slapen. Van alles dat ik ooit gebruikt heb kerft deze stof de diepste littekens op lange termijn.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#5
haldol LOOL en ik word zeker niet volgzaam van neuroleptica ik zal altijd een gangster blijven :P
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
^^
Mooie bevestiging, naar het frituren toe. Gangster?
Zou de kat die haar instinct om muizen te vangen kwijtgeraakt onder neuroleptica zich ook nog steeds gangster voelen of is het gewoon, een kat zonder ballen? Wss niet want zelfs een kat zonder ballen vangt nog muizen. Stemt tot nadenken, 1 van de snellere roofdieren gaat geen meter meer jagen, maar jij hebt geen last van de apathishe werking van die middelen. Volhouden zou ik zeggen. Zeker je brains niet de kans geven zich verder te laten ontwikkelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."