#1
snorry
freddy1000 zei:eyebeekaii zei:In nederland lezen we van boven naar onder - van links naar rechts.
Als je nou links boven was begonnen, bij FAQ, had je vanzelf gelezen dat je eerst de ZOEKFUNKTIE moet gebruiken voor je vragen stelt, die vervolgens rechts naast de FAQ staat...![]()
Dit is al zo vaak besproken...
hallo,
in belgie doen we dat dus ook...
heb nergens gevonden dat iemand ze te koop aanbiedt dus daarmee stel ik deze vraag...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."