#1
Hallo , ik zal mij eerst even voorstellen ben een 20 jarige jongen en zit met een vervelende kwestie.
Ik gebruik nu 1,5 jaar wel eens een pilletje op een feest etc. Verder drink ik wel eens (recreatief) en blow ik, blowen doe ik wel best vaak.
Nu is het zo dat ik sinds 16 maart op een feest xtc heb gebruikt en in combi met alcohol (2 halve liters) en aan het eind van de avond een jointje (hasj) .
Nu begint het ik ben kern gezond zover ik weet en heb nooit lichamelijke klachten, maar na deze avond kwam ik thuis en lag ik in bed en kreeg ik een sport paniekaanval , hartkloppingen, gevoel van doodgaan, onrust gevoel van brok in de keel en kon niet slapen, heb ook niet geslapen die nacht en de klachten bleven dus ik naar het ziekenhuis en daar vertelde ze dat het hyperventilatie was en het tussen mijn oren zat.
Ik gerust naar huis en voelde me wat beter maar nu bijna 3 weken later heb ik nogsteeds hartkloppingen(niet in alle hevigheid en wanneer ik met iets bezig ben en erniet op let ook niet zo)) en voel ik me niet zo als voorheen , na het blowen word het heviger daarom beperk ik dat ook
Ik heb soms last van de volgende symptomen
Soms rug/nekpijn , lichte druk op de borst( vooral in de avond / in bed)
Lusteloos gevoel
Onrustig
Stijve armen niet heel erg maar gewoon dat ik me slapper voel zeg maar en tintelingen.
Ik ben geen zeikerd en heb nooit wat dus vandaar dat ik dit niet zo fijn vind aangezien ik best een control freak ben.
Ik heb ook het gevoel dat het tussen me oren zit ivm dat ik wanneer ik er niet aan denk vrij weinig last van heb, zou dit het syrotine syndroom kunnen zijn?
Ik hoop dat iemand weet of dit vanzelf weer over gaat naar een tijd omdat ik een kortlontje heb en snel bot ben omdat ik me zo opgefokt voel de hele dag me relatie met mijn vriendin( die zelf zegt dat het angstaanvallen met hyperventilatie als gevolg zijn) er best onderlijd omdat ik vaker dan normaal kortaf en geirriteert ben.
Bedankt alvast
Ik gebruik nu 1,5 jaar wel eens een pilletje op een feest etc. Verder drink ik wel eens (recreatief) en blow ik, blowen doe ik wel best vaak.
Nu is het zo dat ik sinds 16 maart op een feest xtc heb gebruikt en in combi met alcohol (2 halve liters) en aan het eind van de avond een jointje (hasj) .
Nu begint het ik ben kern gezond zover ik weet en heb nooit lichamelijke klachten, maar na deze avond kwam ik thuis en lag ik in bed en kreeg ik een sport paniekaanval , hartkloppingen, gevoel van doodgaan, onrust gevoel van brok in de keel en kon niet slapen, heb ook niet geslapen die nacht en de klachten bleven dus ik naar het ziekenhuis en daar vertelde ze dat het hyperventilatie was en het tussen mijn oren zat.
Ik gerust naar huis en voelde me wat beter maar nu bijna 3 weken later heb ik nogsteeds hartkloppingen(niet in alle hevigheid en wanneer ik met iets bezig ben en erniet op let ook niet zo)) en voel ik me niet zo als voorheen , na het blowen word het heviger daarom beperk ik dat ook
Ik heb soms last van de volgende symptomen
Soms rug/nekpijn , lichte druk op de borst( vooral in de avond / in bed)
Lusteloos gevoel
Onrustig
Stijve armen niet heel erg maar gewoon dat ik me slapper voel zeg maar en tintelingen.
Ik ben geen zeikerd en heb nooit wat dus vandaar dat ik dit niet zo fijn vind aangezien ik best een control freak ben.
Ik heb ook het gevoel dat het tussen me oren zit ivm dat ik wanneer ik er niet aan denk vrij weinig last van heb, zou dit het syrotine syndroom kunnen zijn?
Ik hoop dat iemand weet of dit vanzelf weer over gaat naar een tijd omdat ik een kortlontje heb en snel bot ben omdat ik me zo opgefokt voel de hele dag me relatie met mijn vriendin( die zelf zegt dat het angstaanvallen met hyperventilatie als gevolg zijn) er best onderlijd omdat ik vaker dan normaal kortaf en geirriteert ben.
Bedankt alvast