#1
800 mg tramadol is inderdaad veel, dus ik geloof graag dat je moeite hebt met afkicken.
Doe het afkicken ook niet alleen. Ga naar een arts en misschien krijg je wel middelen die je helpen om rustig (niet angstig etc) af te kicken.
Tramadol in druppelvorm zou ik niet aanraden, daar zit je nog veel sneller op een hogere dosis!
Doe het afkicken ook niet alleen. Ga naar een arts en misschien krijg je wel middelen die je helpen om rustig (niet angstig etc) af te kicken.
Tramadol in druppelvorm zou ik niet aanraden, daar zit je nog veel sneller op een hogere dosis!