Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopnieuw verslaagd nu tramedol/zaldiar

opnieuw verslaagd nu tramedol/zaldiar

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
800 mg tramadol is inderdaad veel, dus ik geloof graag dat je moeite hebt met afkicken.
Doe het afkicken ook niet alleen. Ga naar een arts en misschien krijg je wel middelen die je helpen om rustig (niet angstig etc) af te kicken.
Tramadol in druppelvorm zou ik niet aanraden, daar zit je nog veel sneller op een hogere dosis!
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
naar bijna 6 jaar clean te zijn geweest van bijna alle drugs dier er bestaat die ik gebruikte (poliegebruiker)
heb ik deze jaar tramedol/zaldiar voorgeschreven gekregen tegen pijnklachten bij toeval kwam ik er achter dat je er ook stoned van wordt als je er mee neemt en toen was het mis
zit nu met ontwenningsvverschijnslen ben langzaamaanafbouwen maar lukt doorgaansniet
slik met gemak 800 mg als niet meer is en heb nog nooit een epleptische aanval gekregen by the way natuulrijk is er steeds meer ontwenning opgetreden waardor ik er steeds meer nodig had
nou heb ik weer benz;os voorgeschreven gekregen maar die durf ik ook niet goed te nemen want dat was de ergste afkichk van allemaal zit ik dus niet op te wachten
nou zijn er ook druppels tramedol te verkrijgen zouden die beter /makkelijker maken om aftekicken dat je die cirkel van pillen slikken doorbrfeekt ofzo/
ik heb ook adhd en die ritalin/dexamfetamine(nu gebruik ik niet meer) pillen slikte ik ook in een paar dagen op dus ben niet zo goed met pillen begrijp je
wat kan helpen dat ik er beetje doorheen kom
zit niet mneer in het circuit en niemand in me omgeving weeet hoe erg het eigenlijk is
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja zoals ik al vertelde had ik benzo's voorgeschreven gekregen de dokter schreef lorazepam voor de psychiater was het daar niet mee eens die zei dat je daar helemaal snel aan gewend raakt
van hem krijg ik oxazepam 10 mg dat is net als een paracetoml volkomen nutteloos moet er minimaal wel 3 van slikken heb een hoge tolorantiegrens denk door me verleden wat ik allemaal heb gebruik
dus ik wil die liever helemaal niet slikken ben ik weer bezig met de hele tijd pillen slikken
denk dat dit mischien wel me grootste probleem is al die pillen
daarom dacht ik aan drupples
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lorazepam kan inderdaad verslavend werken, oxazepam kan ook verslavend werken.
Voel je je onrustig als je niet tramadol kan gebruiken? Probeer dan eens Valeriaan! Homopatisch middel, waar het tot mijn verbazing veel mensen goed op doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."