#1
Sinds me 14e krijg ik al rispedal en toen dacht ik altijd dat ze me dood wouden hebben ofzo. Ik heb het dan ook nooit geslikt, ja misschien 1 keer omdat ik nieuwsgierig was. Maar ja ik geloof er gewoon niet in. Daarna kreeg ik nog wat andere pillen, gewoon 1 keer geslikt om te kijken of het lekker was maar daarna niet meer. Nu kan ik nog wel meer vertellen maar het komt er op neer dat je heel makkelijk kan doen lijken alsof je die pillen slikt maar eigenlijk doe je dit niet.
Maar nu komt de haloripedol echt me strot uit, Ik bedoel zuipen met haloripedol kan grappig zijn maar meer ook niet. Ik slik nooit mijn medicatie, mensen letten er niet op. Maar toen ik in het opvangtehuis zat en ik het goed vond dat ze me haloripedol voorschreven mocht ik ineens naar huis. Ik werkte ineens mee en was veel beter gehumeurd enzovoort.
Dus nu zit ik weer thuis en ik heb misschien 5 keer mijn medicatie genomen, Maar telkens als ik het probeer dan begint me moeder te zeiken van dat ik chagrijnig ben en begint ze te twijfelen of ik mijn medicatie wel neem, en als ik juist mijn medicatie niet neem dan zegt iedereen tegen mij dat het beter met mij gaat en dat ik heel erg aardig ben.
Dus ik vertrouw medicatie niet, ook toen ik begon met mijn medicatie in de afwasbak te stoppen toen raakte die meerdere malen verstopt.
Maar nu komt de haloripedol echt me strot uit, Ik bedoel zuipen met haloripedol kan grappig zijn maar meer ook niet. Ik slik nooit mijn medicatie, mensen letten er niet op. Maar toen ik in het opvangtehuis zat en ik het goed vond dat ze me haloripedol voorschreven mocht ik ineens naar huis. Ik werkte ineens mee en was veel beter gehumeurd enzovoort.
Dus nu zit ik weer thuis en ik heb misschien 5 keer mijn medicatie genomen, Maar telkens als ik het probeer dan begint me moeder te zeiken van dat ik chagrijnig ben en begint ze te twijfelen of ik mijn medicatie wel neem, en als ik juist mijn medicatie niet neem dan zegt iedereen tegen mij dat het beter met mij gaat en dat ik heel erg aardig ben.
Dus ik vertrouw medicatie niet, ook toen ik begon met mijn medicatie in de afwasbak te stoppen toen raakte die meerdere malen verstopt.