Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoveel pillen

Zoveel pillen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds me 14e krijg ik al rispedal en toen dacht ik altijd dat ze me dood wouden hebben ofzo. Ik heb het dan ook nooit geslikt, ja misschien 1 keer omdat ik nieuwsgierig was. Maar ja ik geloof er gewoon niet in. Daarna kreeg ik nog wat andere pillen, gewoon 1 keer geslikt om te kijken of het lekker was maar daarna niet meer. Nu kan ik nog wel meer vertellen maar het komt er op neer dat je heel makkelijk kan doen lijken alsof je die pillen slikt maar eigenlijk doe je dit niet.

Maar nu komt de haloripedol echt me strot uit, Ik bedoel zuipen met haloripedol kan grappig zijn maar meer ook niet. Ik slik nooit mijn medicatie, mensen letten er niet op. Maar toen ik in het opvangtehuis zat en ik het goed vond dat ze me haloripedol voorschreven mocht ik ineens naar huis. Ik werkte ineens mee en was veel beter gehumeurd enzovoort.

Dus nu zit ik weer thuis en ik heb misschien 5 keer mijn medicatie genomen, Maar telkens als ik het probeer dan begint me moeder te zeiken van dat ik chagrijnig ben en begint ze te twijfelen of ik mijn medicatie wel neem, en als ik juist mijn medicatie niet neem dan zegt iedereen tegen mij dat het beter met mij gaat en dat ik heel erg aardig ben.

Dus ik vertrouw medicatie niet, ook toen ik begon met mijn medicatie in de afwasbak te stoppen toen raakte die meerdere malen verstopt.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahahhaha dit herken ik helemaal

Ik Moest aan aan ritalin en wat merkte ze een verschik, ik was volgens hun opeens niet meer labiel en aggresief.
Ik slikte ze niet eens! :smoke:
ik werd er een zombie van en als of ik een ander mens was
nou beter anders dan anders maar helf gesedeert en mezelf niet zijn wil ik niet daar wordt ik depressief van!

Volgens mij hebben zij een placebo effect ofzo. en lullen maar wat ze
willen ze zien wat ze denken!
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou ze ook niet nemen, die psychiaters geven je toch maar rotzooi waar je, dat hopen de pharmaceutische bedrijven, nooit meer afkomt. Als ik vragen mag, waarom neem je je pillen?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flip Trip zei:
Ik zou ze ook niet nemen, die psychiaters geven je toch maar rotzooi waar je, dat hopen de pharmaceutische bedrijven, nooit meer afkomt. Als ik vragen mag, waarom neem je je pillen?
Klik om te vergroten...
Z'n moeder zegt altijd dat hij ze moet nemen denk ik. Maar zij vind hem lastig dus denkt ze dat hij ze niet neemt, maar het komt net door die pillen.
Klopt dat zo een beetje ?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
Flip Trip zei:
Ik zou ze ook niet nemen, die psychiaters geven je toch maar rotzooi waar je, dat hopen de pharmaceutische bedrijven, nooit meer afkomt. Als ik vragen mag, waarom neem je je pillen?
Klik om te vergroten...
Z'n moeder zegt altijd dat hij ze moet nemen denk ik. Maar zij vind hem lastig dus denkt ze dat hij ze niet neemt, maar het komt net door die pillen.
Klopt dat zo een beetje ?
Klik om te vergroten...


Ik bedoelde eigenlijk wat de oorzaak is van dat mensen zeggen dat ie pillen moet nemen, heb ff op wikipedia gekeken en dan ziet het ernaar uit dat de ts last heeft van pscyhoses. Ik zou je moeder en je psychiater eens vertellen dat je niet iets gaat slikken waar ze de lange termijn gevolgen niet van kennen. Er is zelfs nog niet eens precies bekend hoe ze werken. Als je moeder het er niet mee eens is dan moet je es vragen wat ze ervan zou vinden als je iedere dag speed zou snuiven of iets dergelijks, dit zou in principe (oke speed werkt totaal anders dan die pillen) precies hetzelfde zijn. Misschien ook es handig om de bijsluiter door te lezen en dan gewoon te zeggen nee dat risico wil ik niet lopen. Het is je eigen lichaam en geest, bepaal zelf wat je erin stopt.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even een kanttekening bij dit verhaal: risperdal (risperidon) is dan wel een anti-psychoticum, maar het kent ook andere toepassingen.
Het is namelijk tevens een goede angst/paniekremmer.

Tot dusver even mijn infootje. :grin:

Verder is het wel handig om ze in te slaan, je kunt ze namelijk altijd nog gebruiken als instant-trip-stop.
Oké, ik zelf doe niet aan trips stoppen al heb je een 'bad trip', gezien deze ook leerzaam kunnen zijn, maar goed...
Sommige mensen wel en voor die mensen zijn anti-psychotica best handig. :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zou ik ze niet nemen. Het is nog altijd jou eigen leven en aangezien de pillen niet helpen en je je beter voelt zonder zijn ze toch niet nodig ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."