#1
Algemene vraag, ik heb medium tollerantie en heb me enkele van die goeie goldbars. Nou is mijn vraag is het verstandig om s'morgens of tegen de middag bv 2uur na ontwaken een halfje te droppen? Rollen tot in de vooravond en lekker crashen? Ervaring?
