Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelk uur van de dag mdma nemen?

welk uur van de dag mdma nemen?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Algemene vraag, ik heb medium tollerantie en heb me enkele van die goeie goldbars. Nou is mijn vraag is het verstandig om s'morgens of tegen de middag bv 2uur na ontwaken een halfje te droppen? Rollen tot in de vooravond en lekker crashen? Ervaring?
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
's Middags beginnen heeft als voordeel dat je begin/eind avond echt wel op bent. Dit resulteert meestal in aardig wat slaapuurtjes naar mijn ervaring. Als ik in de avond begin dan slaap ik meestal helemaal niet meer. Rond 1 of 2 in de middag beginnen is wel nice opzich :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacebilly zei:
's Middags beginnen heeft als voordeel dat je begin/eind avond echt wel op bent. Dit resulteert meestal in aardig wat slaapuurtjes naar mijn ervaring. Als ik in de avond begin dan slaap ik meestal helemaal niet meer. Rond 1 of 2 in de middag beginnen is wel nice opzich :wave:
Klik om te vergroten...

Ja lijkt me ook wel leuk. Nu het weer hier is donker ik zou het willen skippen naar volgend weekend lijkt me leuker op een wat zon gevulde dag xp En op een zondag lijkt me niet verstandig voor de werkweek :-P blijft het dan eigenlijk een evenwaardige trip als in de nacht?
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha, ja het trippen blijft even lekker. Misschien juist leuker vanwege de afwisseling! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."