Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLange termijneffecten XTC

Lange termijneffecten XTC

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Bart100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb begin augustus voor het eerst XTC gebruikt bij een technofeestje. Ik ging heel hard en lekker, behalve dat ik een keer moest kotsen in het toilet. Daarna kon ik wel gewoon door. De dagen erna voelde ik me in principe prima. Verder nog geen drugs gebruikt behalve wiet. Sinds ik XTC heb gebruikt krijg ik soms zweetaanvallen, waarbij ik mij heel misselijk voel. Ik zeg dan tegen mezelf dat er niets aan de hand is en naar een tijdje gaat het wel weer over.
Sowieso had ik al langere tijd last van dissocatie, maar sindsdien is het er niet beter op geworden. Heeft iemand misschien advies tegen beide problemen? Ik ga binnenkort wel even naar de huisarts.

Alvast bedankt voor de hulp!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het prettiger vind om met ervaren specialisten te praten kun je eens contact opnemen met het Landelijk Spreekuur Partydrugs:

https://www.brijder.nl/hoe-wij-helpen/p ... -spreekuur

Hier zitten mensen die gespecialiseerd zijn in klachten na gebruik van partydrugs :)

Sterkte ermee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."