Of depakine ? Heb ook een tijd Depakine gebruikt en ik sliep hier echt goed van .. maar kan niet gevaarlijk zijn ?
#2
Ik zou sffs toch willen proberen slapen ondanks dat ik wat speed heb liggen snuiven. Nu heb ik hier ng pijnstillers zadiar liggen, die de dokter eens tegen tandpijn heeft voorgeschreven. Als ik er nu 2 van pak , ga ik dan kunnen slapen of moet'k er meer van pakken of is dit gevaarlijk ? Geen ervaring met dit goedje
#3
Tegen half 4, 3 pillen depakine gepakt. Voel me niet al te geweldig maarjah