Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvermatig zweten, Rilatine

Overmatig zweten, Rilatine

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit met een krappe deadline voor mijn paper en kan dus wel wat extra concentratie gebruiken. Ik heb een aantal 30 mg Rilatine Extended Release kunnen bemachtigen. Dat zijn eigenlijk gewoon van die capsule's met die kleine bolletjes in. Nu vind ik een hele wat veel en heb ik er dus een deel uit de capsule gelaten en nu heb ik ongeveer een 15mg genomen.
Ik zit hier gewoon te werken achter mijn pc maar ik zweet best wel erg. Vooral uit mijn linkeroksel dan, voor de rest heb ik het helemaal niet warm of geen last van iets anders. Gewoon echt druppels die ik af en toe langs mijn lichaam voel glijden... Rechts heb ik er geen last van en de rest van mijn lichaam ook niet...
Ik weet wel zeker dat het door de rilatine komt, want ik heb het meestal eigenlijk als ik het neem, maar niet zo hard als nu...

Zijn er nog mensen die dit al hebben meegemaakt of kan er iemand mij hier een verklaring voor geven?
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké zweten dat begrijp ik. Maar waarom is het juist net daar? Ik heb het niet echt warm ofzo... Ik voel me niet zweterig. En toch loopt er om de 5 minuten een druppel langs mijn lichaam vanuit mijn oksel...
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vlg. mij heeft dat met de linke en rechte hersenhelft te maken. Rechts is de gevoelskant en links de verstandskant..oke ff kort door de bocht. En lichaamlijk werkt het precies andersom, denk de gevoelskant heeft dan links flink iets uit te zweten. Weet niet of ik goed zit hoor, tot nu toe is me nog geen nobelprijs op mijn hoofd gevallen.... :)
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, dat herken ik ja.
Je zult ermee moeten leren leven.
Er is echter nog een laatste hulpmiddel dat ik ook gebruik..

Het noemt Axitrans. Je kunt het bij de apotheker (of drogist zeker voor jullie?) kopen.
Breng het twee keer aan op handen/oksels/voeten en tadaaa 10 dagen lang geen druppel zweet meer. Kost 15 euro hier in België. Met 1 flesje doe je makkelijk een jaar. Gisteren ben ik gaan fietsen voor lange tijd met een zware rugzak. Normaal zijn m'n oksels dan twee mississipi's maar nu is er -hoe onnatuurlijk het ook lijkt- geen druppel zweet/geur te bespeuren. Heel aangenaam dus, en zeer van toepassing op jou :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van ritalin ga je meestal wel zweten, ja (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."