Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang kun je het beste wachten met bij-pakken van XTC?

Hoe lang kun je het beste wachten met bij-pakken van XTC?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens gehad na inname van xtc dat het heel erg lang duurt voor dat ie inslaat.
Meestal duurt het 30 tot 60 minuten maar ik heb een aantal x gehad dat het na 1,5 nog niet voelbaar is. Althans, je voelt heel licht iets maar bijna niks. De dosering is juist, daar ben ik precies mee.

Hoe lang na dat je xtc hebt genomen en je niks merkt kun je een 2e halve nemen?

En hoe komt het dat het soms zo verschilt dat je wat merkt? Het zijn altijd geteste pillen dus weet ik hoeveel er in zit.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Hoe lang kun je het beste wachten met bij-pakken van XTC

Gebruik je het meestal/soms vlak na het eten? Dat kan een groot verschil maken.
Een uur na inname op lege maag, met wat eten zou ik 1,5-2 uur wachtten.

Als je niks voelt is wellicht een teken om een pauze in te lassen klinkt het.

Geniet ervan deze vakantie!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hoe lang kun je het beste wachten met bij-pakken van XTC

Stiekem kun je beter niet bijpakken als je niets voelt. :P
Bij ongeteste pillen is de kan op PMMA veel te groot om het risico te gaan lopen en bij geteste pillen(op MDMA, welteverstaan) zul je nooit zo lekker meer gaan als dat je eerste dosering goed zat en ben je waarschijnlijk ook niet heel gezond meer bezig. :P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hoe lang kun je het beste wachten met bij-pakken van XTC

Dat van het vlak van te voren eten is denk de oorzaak. Als ik naar een feestje ga en xtc wil gaan gebruiken weet ik dat ik die dag behalve een banaantje oid niks kan eten. Dus eet ik van te voren veel.
En vaak gebruiken? Nee hoor, paar x per jaar, 1 tot 3x per jaar. Ik ga met oud en nieuw wat nemen, braaf geteste pillen met (maar) 180mg per pil. Ik zal 2x een halve nemen verdeeld over de nacht. En mijn laatste x gebruik was eind juni dit jaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."