Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet?

xtc werkt niet?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
saiminLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al een paar keer xtc geprobeerd, van verschillende bronnen.
maar telkens deed het niets, helemaal niets gevoeld.

Ik neem venlafaxine, denk dat het hiermee te maken heeft, wat denken jullie?
H
HappyFeetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lees dit even, misschien staat daar je antwoord tussen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
saimin zei:
Ik neem venlafaxine, denk dat het hiermee te maken heeft, wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
Antidepressiva blokkeren het effect van mdma, dus zolang je daaraan zit heeft het geen zin om mdma te nemen.
s
saiminLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aah, ok. Dacht al dat het daaraan lag.

Hopelijk kan ik snel van m'n meds af, ik wil wel een keertje mdma ervaren
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je van de antidepressiva af bent duurt het sowieso nog 1 tot 2 maanden voor je hersenen weer 'normaal' functioneren en je de effecten van mdma volledig kunt ervaren.

Ga ook niet overhaast van je meds af om maar mdma te ervaren, je zal ze met een goede reden slikken lijkt me zo. Daarbij is het goed om te weten dat mdma depressies kan triggeren, zou zonde zijn als je door mdma weer een terugval zou krijgen.

Ik ga je dus niet afraden om mdma te ervaren. Maar wacht er mee tot je volledig hersteld bent en al een tijd zonder meds kan. En als je het dan doet wees voorzichtig met de dosering en ga het vooral niet meer dan eens in de 3 maanden doen.
s
saiminLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Als je van de antidepressiva af bent duurt het sowieso nog 1 tot 2 maanden voor je hersenen weer 'normaal' functioneren en je de effecten van mdma volledig kunt ervaren.

Ga ook niet overhaast van je meds af om maar mdma te ervaren, je zal ze met een goede reden slikken lijkt me zo. Daarbij is het goed om te weten dat mdma depressies kan triggeren, zou zonde zijn als je door mdma weer een terugval zou krijgen.

Ik ga je dus niet afraden om mdma te ervaren. Maar wacht er mee tot je volledig hersteld bent en al een tijd zonder meds kan. En als je het dan doet wees voorzichtig met de dosering en ga het vooral niet meer dan eens in de 3 maanden doen.
Klik om te vergroten...

Ja, ik ga sowieso niet express stoppen met m'n meds om xtc te kunnen nemen. Alles op zijn tijd,ben alvast niet van plan om dit jaar te stoppen met de antidepressiva.

Maar als ik gestopt ben, en de effecten van de meds helemaal weg zijn wil ik het wel een keertje proberen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."