Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Boksbeugel

Groene Boksbeugel

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SnoopDoggieDogLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begin steeds vaker te horen over een redelijk nieuw XTC pilletje genaamd Groene Boksbeugels. Zijn dit goede pillen en behalve MDMA wat voor stoffen bevaten ze nog meer?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speculeren over de inhoud van pillen is niet toegestaan. Dit omdat een opdrukje of iets dergelijks helaas niks zegt over de inhoud. Van pillen zijn er nog wel eens meerdere batches in omloop die op het oog niet van elkaar te onderscheiden zijn, maar een andere inhoud hebben. Zo kan het dus zijn dat dezelfde maker om commerciele redenen meerdere batches maakt, waarvan dan elke nieuwe batch vermoedelijk minder sterk is. Maar nog veel gevaarlijker is het wanneer een ander ze gaat namaken maar er gevaarlijke stoffen in verwerkt. Kortom, speculeren geeft een schijn zekerheid die wij niet graag willen vanuit veiligheids oogpunt. Wil je weten wat er in een pil zit dan moet je ze echt langs het testcentrum brengen. Vaak hoef je ze niet eens in te leveren, aangezien ze de pil dan al herkennen en krijg je direct de uitslag. Anders moet je hem inleveren, maar krijg je de week erop het labresultaat.

Ik gooi hier een slotje op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."