Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscaptagon topamax desoxyn

captagon topamax desoxyn

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
rude boyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey piepol..

wie kan mij wat vertellen over captagon, effect, gevoel, bijwerkingen en bij welke doses

en topamax, phentermine en desoxyn..

ik heb geen adha of add, geloof ik. ben wel snel opgefokt, grote prater, van de hak op de tak, onrustig...dessalniettemin...ik zou graag wat gebruik of professionele ervaringen willen lezen aub

mvg rude boy
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu moet er wel iemand antwoorden die adh of add heeft antwoorden he. Want wat voor mensen zonder die aandoening opwekkend is is voor een add patient net rustgevend.
Heb je al eens gekeken op erowid of gewoonweg google?

trouwens dit zijn merk namen en geen stofnamen het zelfde middel kan dus in een ander land helemaal anders heten.

dus: captagon=fenetylline
Topamax=topiramaat
Desoxyn=dextromethamphetamine :tearsofjoy:
http://www.erowid.org/ zoek daar eens,, daar staan ervaringen bij

Ik heb nu wel de nederlandse stofnamen gegeven maar vertalen is denk ik niet zo moeilijk phenethyline,topiraminate en dextr... is hetzelfde.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
desoxyn? u lukcy bastard!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."