#1
hey piepol..
wie kan mij wat vertellen over captagon, effect, gevoel, bijwerkingen en bij welke doses
en topamax, phentermine en desoxyn..
ik heb geen adha of add, geloof ik. ben wel snel opgefokt, grote prater, van de hak op de tak, onrustig...dessalniettemin...ik zou graag wat gebruik of professionele ervaringen willen lezen aub
mvg rude boy
wie kan mij wat vertellen over captagon, effect, gevoel, bijwerkingen en bij welke doses
en topamax, phentermine en desoxyn..
ik heb geen adha of add, geloof ik. ben wel snel opgefokt, grote prater, van de hak op de tak, onrustig...dessalniettemin...ik zou graag wat gebruik of professionele ervaringen willen lezen aub
mvg rude boy