#1
Hallo,
Zijn hier mensen die bekend zijn met phenibut? oftewel beta-phenyl-GABA. Ik heb het dus sindskort ontdekt en dit stofje bleek ontzettend goed te werken voor mijn angststoornis, en nauwelijks bijwerkingen, enige nadeel is dat je na elke 3 dgn gebruik even 2 dagen moet stoppen omdat je anders kut ontwenning krijgt bij het stoppen.
Maar voor de genen die het niet kennen, phenibut is een GABA-B agonist en een PEA antagonist ( wat volgens mij de voornaamste reden is dat het angstdempend is), dit lijkt een goede combinatie te zijn tegen angst en stress.
Een ander nadeel is dat een dosis best hoog is, namelijk oraal 1 tot 2 gram, wat het ook weer best een dure hobbie maakt als je bijna dagelijks gebruikt ( 100 gram € 40).
Nu ben ik eens wat gaan experimenteren met dit spul en kwam er achter dat als je het snuift de dosis VEEL lager ligt, namelijk 20 mg is al duidelijk merkbaar. Daarna besloot ik te kijken of het smelt op een folietje, ik had al gelezen dat het smeltpunt rond de 200 graden lag, het bleek al na 1 seconde boven een vuurtje te smelten, te borrelen en te roken.
Ik heb al eerder gezien dat drugs die gerookt kan worden ( of het ook effect heeft is een tweede) op deze manier hoort te reageren. Dus ik erboven hangen met een rietje, vieze smaak, ik moest hoesten, maar meteen een chille buzz, benzo-achtig, en dat al van een mg of 20/30!
Iniedergeval ik heb twee VEEL effectievere manieren gevonden om dit te gebruiken dan oraal, of het schadelijker is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar als iets oraal nauwelijks schadelijk is, kan het nasaal toch ook weinig kwaad?? (lijkt mij logisch) roken is denk ik een ander verhaal.
Hoop dat iemand hier iets aan heeft, ik vind het echt een aanrader.
Later
Zijn hier mensen die bekend zijn met phenibut? oftewel beta-phenyl-GABA. Ik heb het dus sindskort ontdekt en dit stofje bleek ontzettend goed te werken voor mijn angststoornis, en nauwelijks bijwerkingen, enige nadeel is dat je na elke 3 dgn gebruik even 2 dagen moet stoppen omdat je anders kut ontwenning krijgt bij het stoppen.
Maar voor de genen die het niet kennen, phenibut is een GABA-B agonist en een PEA antagonist ( wat volgens mij de voornaamste reden is dat het angstdempend is), dit lijkt een goede combinatie te zijn tegen angst en stress.
Een ander nadeel is dat een dosis best hoog is, namelijk oraal 1 tot 2 gram, wat het ook weer best een dure hobbie maakt als je bijna dagelijks gebruikt ( 100 gram € 40).
Nu ben ik eens wat gaan experimenteren met dit spul en kwam er achter dat als je het snuift de dosis VEEL lager ligt, namelijk 20 mg is al duidelijk merkbaar. Daarna besloot ik te kijken of het smelt op een folietje, ik had al gelezen dat het smeltpunt rond de 200 graden lag, het bleek al na 1 seconde boven een vuurtje te smelten, te borrelen en te roken.
Ik heb al eerder gezien dat drugs die gerookt kan worden ( of het ook effect heeft is een tweede) op deze manier hoort te reageren. Dus ik erboven hangen met een rietje, vieze smaak, ik moest hoesten, maar meteen een chille buzz, benzo-achtig, en dat al van een mg of 20/30!
Iniedergeval ik heb twee VEEL effectievere manieren gevonden om dit te gebruiken dan oraal, of het schadelijker is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar als iets oraal nauwelijks schadelijk is, kan het nasaal toch ook weinig kwaad?? (lijkt mij logisch) roken is denk ik een ander verhaal.
Hoop dat iemand hier iets aan heeft, ik vind het echt een aanrader.
Later