Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut roken/snuiven

Phenibut roken/snuiven

1 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Zijn hier mensen die bekend zijn met phenibut? oftewel beta-phenyl-GABA. Ik heb het dus sindskort ontdekt en dit stofje bleek ontzettend goed te werken voor mijn angststoornis, en nauwelijks bijwerkingen, enige nadeel is dat je na elke 3 dgn gebruik even 2 dagen moet stoppen omdat je anders kut ontwenning krijgt bij het stoppen.
Maar voor de genen die het niet kennen, phenibut is een GABA-B agonist en een PEA antagonist ( wat volgens mij de voornaamste reden is dat het angstdempend is), dit lijkt een goede combinatie te zijn tegen angst en stress.
Een ander nadeel is dat een dosis best hoog is, namelijk oraal 1 tot 2 gram, wat het ook weer best een dure hobbie maakt als je bijna dagelijks gebruikt ( 100 gram € 40).

Nu ben ik eens wat gaan experimenteren met dit spul en kwam er achter dat als je het snuift de dosis VEEL lager ligt, namelijk 20 mg is al duidelijk merkbaar. Daarna besloot ik te kijken of het smelt op een folietje, ik had al gelezen dat het smeltpunt rond de 200 graden lag, het bleek al na 1 seconde boven een vuurtje te smelten, te borrelen en te roken.
Ik heb al eerder gezien dat drugs die gerookt kan worden ( of het ook effect heeft is een tweede) op deze manier hoort te reageren. Dus ik erboven hangen met een rietje, vieze smaak, ik moest hoesten, maar meteen een chille buzz, benzo-achtig, en dat al van een mg of 20/30!

Iniedergeval ik heb twee VEEL effectievere manieren gevonden om dit te gebruiken dan oraal, of het schadelijker is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar als iets oraal nauwelijks schadelijk is, kan het nasaal toch ook weinig kwaad?? (lijkt mij logisch) roken is denk ik een ander verhaal.

Hoop dat iemand hier iets aan heeft, ik vind het echt een aanrader.

Later
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi

Ik ken het spul verder niet. Dus daar kan ik ook weinig over uitweiden. Maar wat betreft schadelijkheid. Het roken is natuurlijk sowieso erg ongezond. Wat betreft nasaal. Veelvuldig nasaal drugs innemen (dagelijks dus) is slecht voor je neusslijmvliezen. Die raken sneller geïrriteerd en dit komt je reuk en je afweer niet ten goede.

Dus wat dat betreft is oraal innemen de meest "gezonde" manier gevolgd door nasaal. Maar Nasaal dus wel met mate.

Ajuuus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."