Beetje zelfde ervaring gehad als bij jou. Ook hevige paniekaanval na een joint. Eerste hulp...en uiteindelijk aan de Paroxetine met Alprazolam. Man, dit heeft me echt goed geholpen. Ik had dan ook inmiddels een paniekstoornis met agorafobie. Dus ik durfde niet naar buiten want ik was bang een paniekaanval te krijgen. Zonder de Paroxetine kon je me toen echt opnemen. Ik begrijp je weerstand tegen de medicijnen maar voor heeel veel mensen is het een uitkomst. Ze, en ik noemen het gewoon een "redding"
Maar blijft echter wel, een pil helpt je niet van paniek af te komen. Die pil helpt je emoties in bedwang te houden zodat je kan werken aan het probleem en/of stoornis.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.