Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin, om beter te presteren of voor de lol (drugseffect)

Ritalin, om beter te presteren of voor de lol (drugseffect)

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
IVO2010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Verschillende keren (zoals ook op dit forum) is het ons opgevallen dat er mensen zijn die ADHD-medicijnen gebruiken voor niet-medische redenen. Omdat wij geïnteresseerd zijn in deze vorm van ADHD-medicijn gebruik hebben wij een vragenlijst opgesteld.

Als jij gebruik hebt gemaakt van Ritalin of andere ADHD-medicijnen vul dan de vragenlijst op http://www.ivo.nl/ritalin in. Om deelnemers tegemoet te komen voor hun inzet verloten wij een aantal prijzen (5 waardebonnen van €100 en 25 waardebonnen van €20). Het beantwoorden van de vragen is heel eenvoudig en zal na schatting minder dan 15 minuten duren. Voor meer informatie ga naar http://www.ivo.nl/ritalin.

Als je vragen hebt over de vragenlijst stuur dan een mail naar [email protected].

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alstublieft. Ik heb wel een opmerking, bij de vragen over hallucinogenen vraag je hoeveel per week iemand dat gebruikt. Zulke drugs worden zelden of nooit meerdere malen per week gebruikt, zelfs niet elke week....
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ritalin, om beter te presteren of voor de lol (drugseffe

Ingevuld. Het was me een hele bevalling hey
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."