#1
Ik zit al een tijdje met een vraag.
Ik pak nu ongeveer al zo'n 3 jaar risperdal.
De laatste tijd pak ik af en toe een benzotje , ongeveer 1 keer om 't maand , 2 pilletjes van 2 mg in één keer.
Nou begin ik te merken dat ik bijna niets meer merk van de lormetazepam.
In het begin toen ik 't nam , nam ik mijn risperdal niet in die dag.
Wat ik misschien ook moet vermelden is dat ik sinds zo'n maand en n half , zopiclone pak , een soort van zolpidem maar dan met andere structuur en goedkoper.
Zolpidem en lormetazepam zijn toch een cross tolerantie? of vergis ik mij?
Ik pak nu ongeveer al zo'n 3 jaar risperdal.
De laatste tijd pak ik af en toe een benzotje , ongeveer 1 keer om 't maand , 2 pilletjes van 2 mg in één keer.
Nou begin ik te merken dat ik bijna niets meer merk van de lormetazepam.
In het begin toen ik 't nam , nam ik mijn risperdal niet in die dag.
Wat ik misschien ook moet vermelden is dat ik sinds zo'n maand en n half , zopiclone pak , een soort van zolpidem maar dan met andere structuur en goedkoper.
Zolpidem en lormetazepam zijn toch een cross tolerantie? of vergis ik mij?