#1
Lorazepam, het effect ervan is bij elke mens anders. Normale dosis is 1mg of 2.5mg.
Deel je ervaring hier inclusief de dosering.
Totzover mijn ervaringen:
Je kan uit deze korte verhaaltjes concluderen dat het bij mij een euforisch effect heeft. Maar op Erowid vallen er ook slechte verhalen te lezen.
Ik gebruik het geneesmiddel 1 of 2x per maand. De eerste keer dat ik het gebruikte was niets speciaals. Ik ben toen gaan slapen met 2,5mg Lorazepam. Hierop had ik heerlijk geslapen, 12 uur lang.
Ik probeerde het nog eens maar ik ging niet slapen na het innemen van het medicijn. Ik had 2x 2,5mg achter elkaar geslikt. Veel herinner ik me niet van maar ik ben duidelijk in mijn bed gaan slapen. Niets raars opgemerkt.
Als ik nu 2,5mg neem en opblijf geeft het me een kalmerend effect, enorm angstwerend en héél euforisch. Het is zeer goed te vergelijken met alcohol maar dan beter gevoel. Vervolgens slaap ik nog eens goed ook.
Mijn laatste keer was nog paar dagen geleden. Ik had toen 2 tabletten in 4 gebroken, dus had 8 stukjes. Elk stukje om de 10 minuten binnengewerkt als opbouwend effect. Hierop muziek zitten te luisteren tot ik in slaap viel. Ik had ongeveer 6 uur slaap en moest opstaan om 7u. Ik voelde het benzo effect nog hard en tot ongeveer 10u had ik een alcohol-gevoel met héél euforische effecten
, maar denken was moeilijk.
Deel je ervaring hier inclusief de dosering.
Totzover mijn ervaringen:
Je kan uit deze korte verhaaltjes concluderen dat het bij mij een euforisch effect heeft. Maar op Erowid vallen er ook slechte verhalen te lezen.
Ik gebruik het geneesmiddel 1 of 2x per maand. De eerste keer dat ik het gebruikte was niets speciaals. Ik ben toen gaan slapen met 2,5mg Lorazepam. Hierop had ik heerlijk geslapen, 12 uur lang.
Ik probeerde het nog eens maar ik ging niet slapen na het innemen van het medicijn. Ik had 2x 2,5mg achter elkaar geslikt. Veel herinner ik me niet van maar ik ben duidelijk in mijn bed gaan slapen. Niets raars opgemerkt.
Als ik nu 2,5mg neem en opblijf geeft het me een kalmerend effect, enorm angstwerend en héél euforisch. Het is zeer goed te vergelijken met alcohol maar dan beter gevoel. Vervolgens slaap ik nog eens goed ook.
Mijn laatste keer was nog paar dagen geleden. Ik had toen 2 tabletten in 4 gebroken, dus had 8 stukjes. Elk stukje om de 10 minuten binnengewerkt als opbouwend effect. Hierop muziek zitten te luisteren tot ik in slaap viel. Ik had ongeveer 6 uur slaap en moest opstaan om 7u. Ik voelde het benzo effect nog hard en tot ongeveer 10u had ik een alcohol-gevoel met héél euforische effecten