Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam - Ieder mens een ander effect

Lorazepam - Ieder mens een ander effect

6 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lorazepam, het effect ervan is bij elke mens anders. Normale dosis is 1mg of 2.5mg.
Deel je ervaring hier inclusief de dosering.

Totzover mijn ervaringen:
Je kan uit deze korte verhaaltjes concluderen dat het bij mij een euforisch effect heeft. Maar op Erowid vallen er ook slechte verhalen te lezen.

Ik gebruik het geneesmiddel 1 of 2x per maand. De eerste keer dat ik het gebruikte was niets speciaals. Ik ben toen gaan slapen met 2,5mg Lorazepam. Hierop had ik heerlijk geslapen, 12 uur lang.

Ik probeerde het nog eens maar ik ging niet slapen na het innemen van het medicijn. Ik had 2x 2,5mg achter elkaar geslikt. Veel herinner ik me niet van maar ik ben duidelijk in mijn bed gaan slapen. Niets raars opgemerkt.

Als ik nu 2,5mg neem en opblijf geeft het me een kalmerend effect, enorm angstwerend en héél euforisch. Het is zeer goed te vergelijken met alcohol maar dan beter gevoel. Vervolgens slaap ik nog eens goed ook.

Mijn laatste keer was nog paar dagen geleden. Ik had toen 2 tabletten in 4 gebroken, dus had 8 stukjes. Elk stukje om de 10 minuten binnengewerkt als opbouwend effect. Hierop muziek zitten te luisteren tot ik in slaap viel. Ik had ongeveer 6 uur slaap en moest opstaan om 7u. Ik voelde het benzo effect nog hard en tot ongeveer 10u had ik een alcohol-gevoel met héél euforische effecten :hearteyes: , maar denken was moeilijk.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
De enige keer dat ik lorazepam heb gehad was vorige week voor een operatie. Geen idee welke dosering ze daar voor gebruiken, maar heb 2 pilletjes gehad. Doordat de operatie een paar uur uitgesteld werd nadat ik al lorazepam had gekregen, heb ik t effect langer kunnen merken dan eigenlijk de bedoeling was. Had geen idee dat de operatie uitgesteld was, aangezien ik in mn eigen wereld zat ergens tussen slapen en waken in. Op het moment dat de verpleger tegen me praatte was ik nog enigzins helder genoeg om te kunnen reageren (hoewel ik me achteraf niet veel meer kan herinneren van wat de verplegers vroegen en zeiden). Maar zodra ze me met rust lieten zat ik weer in een vreemde wereld met vage beelden. Voor mij niet echt te vergelijken met dromen, omdat ik niet volledig in slaaptoestand verkeerde. Eerder met een vreemd soort mini tripje.

Nou is het natuurlijk anders wanneer je dit middel echt recreatief gaat nemen. Ik kreeg het echt toegediend om al ontspannen te zijn voor de narcose werd toegediend. Nou heb ik wel vaker een benzodiazepine gehad, altijd voor slaap problemen of andere medische redenen. Maar dit is de eerste keer dat t iets anders met me deed dan in slaap vallen. Meestal val ik vrij makkelijk in slaap van benzos en kan ik me daarna er niks meer van herinneren. Ik vond het in ieder geval geen ongename ervaring, misschien ook wel omdat ik had verwacht gewoon in slaap te vallen.

Maar geen idee verder dus hoe dit zou zijn als recreatief middel.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
voor mij is een prettige dosering 4/5 mg

ik voel me dan echt heel vredig het word heel stil in mn hoofd. gevoel van ik hoef niks/moet niks alles is zoals het hoort. persoonlijk vind ik lorazepam wel degelijk euforisch. wel heb ik als ik meer dan 5 mg tegelijk neem een paradoxale werking(stimulatie ipv sedatie)....

gebruik het vaak tegen speedcomedowns/katers en dan ben ik binnen een uur weer helemaal t ventje
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lorazepam is de beste allround benzo voor mij en recreatief heerlijk te gebruiken. Mild euforisch, temazepam heeft dat meer vind ik.

2,5 mg vind ik eigenlijk de beste dosering wil je je nog alles kunnen herinneren de volgende dag.

En een jointje of 2 erbij maakt het 1 grote warme deken :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb max 3 mg lorazepam genomen , niets van gemerkt.
Ik ben lormetazepam wel wat gewoner geworden.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ben aan lormetazepam verslaafd geweest de 2 mg tabletten en dan 6-7 stuks voor het slapen

ik had een farmaceutische grootverpakking kunnen bemachtigen(geen pretje toen de voorraad op was kan ik je vertellen)
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jia Fei did

ghij186 zei:
Jia Fei did not start the castle that day when wow gold the Section of Jia Mu childhood upbringing also. Then add a gem, Jia Fei is a yearn pct, gem buy wow gold for the vulnerable pal, Jia Fei of the ticker to meditate the parent instrument quantify in, this may only friend, is pair and tenderness gem, with Zhu Di to be the cheap wow gold difference. and the like with the grandmother, not wow power leveling lapidarian temporary change. that gem is not registered in school the opening, 34 life old, bonk all been hand-cited buccal Jia Fei, academic wow account of individual books, thousands of text in the Abdominal the.
Klik om te vergroten...
dit al hier niet lang staan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."