Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam houdbaarheidsdatum?

Diazepam houdbaarheidsdatum?

3 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is niet gevaarlijk, het enige wat er gebeurt is dat de werking wat minder wordt naarmate de tijd verstrijkt.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is NIET gevaarlijk, medicijnen zijn altijd langer houdbaar dan de EXP. op de strip !
Wel kan na een paar maanden-jaar na datum de werking wat afnemen.
Let op dit telt voor benzo's. Er zijn ook medicijnen waarbij dit niet kan.

Benzo dealers eten ook altijd zelf de overdatum shit op swa.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Ergens heb ik wat Diazepam op de kop getikt alleen zijn het losse tabletten waar ik dus geen houdbaarheidsdatum van zie. Wat gebeurt er als ze over de datum zijn en je neemt ze? De meningen op internet zijn erover verdeeld dus ik ben op zoek naar ervaringen van anderen.

Bij de apotheek vragen heeft sowieso geen zin want die zeggen toch dat je het niet moet nemen. Misschien is dat ook wel zo maar die zullen bij alles zeggen dat je het niet moet nemen als het over de datum is. Dus daar word ik niets wijzer van.

Hier, hier en hier zeggen ze dat het to-taal geen kwaad kan en dat het medicijn stabiel is en nog jaren te nemen nadat het "expired" is.

Maar hier en hier hebben ze er hun twijfels nogal bij en zeggen ze dat het wel gevaarlijk is.

Hoe gevaarlijk is dat? En kan ik op 1 of andere manier weten of ze over de datum zijn, gaan ze verkleuren of ruiken oid?

Bedankt voor any reactie :)

Let wel: ik weet dus niet zeker of ze over de datum zijn, maar just in case...
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Sjeik zei:
Het is niet gevaarlijk, het enige wat er gebeurt is dat de werking wat minder wordt naarmate de tijd verstrijkt.
Klik om te vergroten...

Dus het is gewoon onzin wat ze zeggen op die sites? Zelf ervaring ook ermee?

Thx so far iig. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."