Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + 4FMP Hoofdpijn dagen na gebruik..

XTC + 4FMP Hoofdpijn dagen na gebruik..

3 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
loedersoepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is ni donderdag, word wakker met een hele lichte hoofdpijn. Het is nog niet helemaal weg maar het boekt vooruitgang. Wel merk ik dat ik elke nacht de ziekste dromen heb, ik kan ze normaal niet herinneren, maar nu... Ik kan ze in geur en kleur navertellen..
l
loedersoepLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Vorig weekend een mooi feestje gehad en daar heb ik weer gesnoept.
Op dit feest ben ik begonnen met een kwart minion, en toen ik hem voelde inklappen een ander kwartje. Na een tijdje vond ik het tijd voor een ander stuk pil. Heb een halve roze 2k opgegeten en ben weer verder gegaan. Na ongeveer 2 uur heb ik nog een kwart gele minion gehad.

Feest was rond 5u afgelopen en het was dus tijd voor de afterparty. Op de afterparty heb ik rond een uur of 10 in de ochtend nog een halve 4f pil gehad (groene leeuw). Heb die dag van 2 tot 5 even geslapen en ben daarna naar huis gegaan.

Eenmaal thuis kon ik van zondag op maandag ook prima slapen, maar maandag begon het. Ik kreeg stampende koppijn en ben duizelig de hele dag door. Vooral 's avonds als ik wil gaan slapen en m'n ogen dicht doe krijg ik na een minuut of 2 het gevoel alsof mn hersenen in m'n hoofd aan het omdraaien zijn en m'n hoofd heen en weer word gegooid waardoor ik weer klaarwakker schrik en ik weer wakker lig.

Iemand die dit eerder heeft gehad? Ben een redelijk ervaren persoon met X maar niet met 4FMP. Is de combo teveel voor een eerste keer?

Bvd,


Gele minion: http://pillreports.net/index.php?page=d ... l&id=35246
Roze 2K: http://www.pillreports.net/index.php?pa ... l&id=35106
Groene leeuw: http://pillreports.net/index.php?page=d ... l&id=17006
l
loedersoepLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het word al minder nu de week vordert, slapen gaat gelukkig weer. denk gewoon weer een tekort aan serotonine. Maar even een hele tijd van de drugs afblijven dan maar :wave: .
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC is niet zo goed voor je koppie en 4-FA schijnt dat aardig te versterken ja. Maar daarbuiten denk ik dat je gewoon te lang te hard hebt gefeest. Als je om 10 uur sochtends nog 4-FA bijneemt geeft dat (denk ik) ook wel de toon voor de rest van de avond aan? :P

Wat ik je aan kan raden: zoek een beetje uit wat 'gezonde' XTC-doseringen zijn, XTC niet met andere stimulanten, eet wat tussendoor en probeer niet het laatste beetje uit je 'avond' te persen met extra veel drugs, die laatste beetjes zijn vaak een stuk 'duurder'.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."