Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFysieke klachten na gebruiken XTC

Fysieke klachten na gebruiken XTC

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
theunLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds bijna 2 jaren weer eens xtc gebruikt. Degene waar ik het mee gebruikte zei dat ze de naam "tomorrowlands" hadden. Afijn, ik heb hier op pakweg 6 uur tijd 2 van geslikt in 4 innames. Geen problemen gehad tijdens de trip. Bij het wakker worden was ik echter misselijk en na een tijdje ben ik boven de wc gaan hangen en enigszins geforceerd (door kracht te zetten) gaan braken. Hier kwam 2 maal een zwarte braaksel uit. Ik voelde op dat moment een pijnscheut (op dat moment geen idee waar precies), die ging ook snel weer weg. Nu heb ik al enkele dagen pijn op een plaats onder het borstbeen, maar boven de maag. Ik voel altijd wel lichtere pijn, maar vooral bij drinken en eten heb ik er meer last van. Googlen naar zwarte braaksel leidt naar een maagbloeding. Ik heb wel het gevoel alsof de pijn aan het afnemen is (enkele nachten wakker geworden van de pijn), maar toch ben ik benieuwd of anderen hier ook wel eens last van hebben gehad? Andere keren namelijk nauwelijks gehad van fysieke problemen na het gebruik van xtc.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo theun,

Waarschijnlijk heb je gewoon te veel kracht gezet en heb je daar last van een gekneusde rib kan je er van krijgen of een spier verrekken. Je zwarte spuug is misschien door een bloeding gekomen. Mocht je pijn houden ga even naar de huisarts.

Bob

theun zei:
Hallo!

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds bijna 2 jaren weer eens xtc gebruikt. Degene waar ik het mee gebruikte zei dat ze de naam "tomorrowlands" hadden. Afijn, ik heb hier op pakweg 6 uur tijd 2 van geslikt in 4 innames. Geen problemen gehad tijdens de trip. Bij het wakker worden was ik echter misselijk en na een tijdje ben ik boven de wc gaan hangen en enigszins geforceerd (door kracht te zetten) gaan braken. Hier kwam 2 maal een zwarte braaksel uit. Ik voelde op dat moment een pijnscheut (op dat moment geen idee waar precies), die ging ook snel weer weg. Nu heb ik al enkele dagen pijn op een plaats onder het borstbeen, maar boven de maag. Ik voel altijd wel lichtere pijn, maar vooral bij drinken en eten heb ik er meer last van. Googlen naar zwarte braaksel leidt naar een maagbloeding. Ik heb wel het gevoel alsof de pijn aan het afnemen is (enkele nachten wakker geworden van de pijn), maar toch ben ik benieuwd of anderen hier ook wel eens last van hebben gehad? Andere keren namelijk nauwelijks gehad van fysieke problemen na het gebruik van xtc.
Klik om te vergroten...
t
theunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobsacamano zei:
Hallo theun,

Waarschijnlijk heb je gewoon te veel kracht gezet en heb je daar last van een gekneusde rib kan je er van krijgen of een spier verrekken. Je zwarte spuug is misschien door een bloeding gekomen. Mocht je pijn houden ga even naar de huisarts.

Bob
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie! Indien de pijn te lang blijft aanhouden breng ik een bezoekje aan de huisarts :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwart braaksel en/of zwarte ontlasting is altijd wel een goede reden om een bezoekje aan de huisarts te brengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."