Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc op sensation

Xtc op sensation

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Tralala123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan om samen met een vriendin op sensation te gaan gebruiken, nou waarschuwde een andere vriendin mij dat er drugshonden zijn daar en dat je het dus echt niet naar binnen krijgt.
Vraag mij dus af of dat klopt en zo ja of er manieren zijn om het toch mee naar binnen te krijgen?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou me niet superdruk maken over drugshonden, heb weleens gehoord dat er niet superveel drugshonden zijn in Nederland. Schijnt heel erg duur te zijn om zo'n dier op te leiden tot drugshond en die kunnen ze zeker beter ergens anders bij inzetten, denk aan schiphol of de havens. Bij sensation zou onlogisch zijn, daar lopen duizenden mensen met drugs rond, dan zou zo'n hond daar gek worden. :openmouth:

Wel heb ik eens gehoord dat er honden zijn die angst herkennen, stel ze vertrouwen het niet en je wordt er uitgepikt en dan moet je op een rij staan en waarschijnlijk slaat zo'n hond dan aan als je erg angstig bent. Een maatje van me heeft dat ooit meegemaakt, overigens wel op een ander feest dan sensation.

Zakje pillen gewoon bij de string in, een bh willen ze nog weleens naar voren trekken. En andere plekken worden vaak wel nagekeken.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon in je onderbroek stoppen en gaan. drugshonden zijn er niet om de hierboven genoemde reden, en ''angsthonden'' is misschien mogelijk maar lijkt mij sterk. Mijn ervaring is dat de meeste controles worden uitgevoerd tegen wapens. Drugs maakt niet zoveel uit, zolang je het gewoon verstopt. Ze mogen toch niet in je onderbroek of in je BH voelen.

Ik dacht een keer gehoord te hebben dat er 12 drugshonden in Nederland zijn, en die gaan ze echt niet bij een of ander festival inzetten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."