#1
Hi,
Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.
Ik ben nu voor 8 weken aan de oxazepam (3x10 mg per dag). Vorige week merkte ik dat de oxa eigenlijk nog weinig deed. Ik was niet meer onrustig en had geen paniek meer. Het leek wel of ik juist meer last had van de oxa dan voor de paniekaanvallen waarvoor ik ze had gekregen.
Ik weet dat gewenning en tolerantie heel snel kan optreden maar nu tijdens het afbouwen voel ik me toch zo ontzettend vervelend. Ik heb trillerige, schokkende armen/benen, ben heel nerveus en heb het gevoel als of de wereld me aanvliegt.
Kan het nu echt zo zijn dat zo een klein wit pilletje zoveel ellende kan geven tijdens het afbouwen. Ik word hier nogal onzeker van en ben bang dat alle paniekgevoelens weer terug zullen keren.
Nu moet ik wel zeggen dat ik heel fel kan reageren op medicijnen. Ik kan ook niet zomaar alles slikken.
Wie heeft er advies hoe ik deze periode zo goed mogelijk door kom. En hoe snel je eigenlijk kan afbouwen. Ik heb absoluut geen zin om me zo 6 weken te voelen....
Groet, Marion
Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.
Ik ben nu voor 8 weken aan de oxazepam (3x10 mg per dag). Vorige week merkte ik dat de oxa eigenlijk nog weinig deed. Ik was niet meer onrustig en had geen paniek meer. Het leek wel of ik juist meer last had van de oxa dan voor de paniekaanvallen waarvoor ik ze had gekregen.
Ik weet dat gewenning en tolerantie heel snel kan optreden maar nu tijdens het afbouwen voel ik me toch zo ontzettend vervelend. Ik heb trillerige, schokkende armen/benen, ben heel nerveus en heb het gevoel als of de wereld me aanvliegt.
Kan het nu echt zo zijn dat zo een klein wit pilletje zoveel ellende kan geven tijdens het afbouwen. Ik word hier nogal onzeker van en ben bang dat alle paniekgevoelens weer terug zullen keren.
Nu moet ik wel zeggen dat ik heel fel kan reageren op medicijnen. Ik kan ook niet zomaar alles slikken.
Wie heeft er advies hoe ik deze periode zo goed mogelijk door kom. En hoe snel je eigenlijk kan afbouwen. Ik heb absoluut geen zin om me zo 6 weken te voelen....
Groet, Marion