Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam - te oud?

Temazepam - te oud?

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JellybabeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Eventjes een vraag. Heb momenteel weer problemen om in sleep te komen en heb nog Temazepam liggen, maar ze zijn al een jaar oud. Op de doos staat er: niet meer gebruiken na 7 april 2011. Werkt het dan niet meer of zo? Moet ik weer bij de huisarts langs?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk werken ze nog altijd. Ik begrijp dat de dokter ze heeft voorgeschreven ooit? Zorg dan wel dat je je aan zijn advie shoud en pas op dat je ze niet te lang gebruikt. Beter zoek je een andere oplossing voor je (in)slaapprobleem.
J
JellybabeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt Tufnut. Ik ga af en toe door periodes zoals nu dat ik slecht kan slapen. heb kleine kinderen en ze slapen nu allemaal heel goed maar ik niet, waarschijnlijkj door maanden lang iedere nacht te moeten staan, minstens 5/6 keer per nacht. Nu slapen zij goed, maar ik moet weer in een ritme komen. Ik ga het gewoon proberen. Vannacht weer onwijs slecht geslapen, helemaal kapot vandaag.
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
1 jaar is de veilige marge na de exp. date.
een weekje of wat extra maakt nix uit in mijn opini! :grin:
N
NoorderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang medicatie droog, donker en bij kamertemperatuur worden bewaard mag je ervan uitgaan dat de medicatie in orde is tenminste tot de aangegeven datum. Hier is wel een aanzienlijke marge toegepast.
Dat wil niet zeggen dat ze daarna niet meer werken of slecht voor de gezondheid zijn. Wel kan de werkzaamheid afnemen.

Valt of staat een beetje met hoe je het bewaard hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."