#1
Hallo,
Eventjes een vraag. Heb momenteel weer problemen om in sleep te komen en heb nog Temazepam liggen, maar ze zijn al een jaar oud. Op de doos staat er: niet meer gebruiken na 7 april 2011. Werkt het dan niet meer of zo? Moet ik weer bij de huisarts langs?
Eventjes een vraag. Heb momenteel weer problemen om in sleep te komen en heb nog Temazepam liggen, maar ze zijn al een jaar oud. Op de doos staat er: niet meer gebruiken na 7 april 2011. Werkt het dan niet meer of zo? Moet ik weer bij de huisarts langs?