#1
Beste mensen, ik wil mij even voorstellen, ik heet hier Dikkekak
Maar nu het verhaal: ik had xtc gekoct en er was niemand maar ik wou het graag proberen dus heb besloten het alleen te doen (ik had me goed in gelezen en had dit al 1x gedaan). Dit werd mijn 3e keer xtc
Ik had 3 pillen van 220mg(getest).
Voor de duidelijkheid, ik weeg 65 kilo en ben een jongen.
Het begon zo, ik had een chille setting, liedjes, drinken enz
Allemaal geen probleem dus, dus ik pak een kwartje van een pil die ik nog voor 3/4e had.
Na 40 minuten voelde ik me chill dus besloot bij te pakken
nog een kwartje en later nog 1. Ik merkte dat ik extreem aan het rocken was in mijn bed dus besloot ff naar de klok te kijken. Die draaide rondjes als een gek. Ik weet dat ik later nog de intentie had om een kwartje van een andere pil bij te pakken en dat nog heb gedaan ook. Vanaf toen is alles vaag maar ik zal het zo helder mogelijk uitleggen.
Ik heb geestelijk mijn dag opnieuw mee gemaakt, met af en toe zeer sterke hallicinaties.
Vanochtend werd ik wakker naast mijn bed...
Mijn bed staat tegen de muur en er staat aan de andere kant van mijn bed een nachtkastje die vrij zwaar is.
Ik zat vast merkte ik maar ik kon niks doen, ik ben trippend wakker geworden, idk hoe want stond echt strak.
Uit eindelijk kwam ik los van mijn bed en de muur en zag wat ik had gedaan. Mijn nachtkastje stond 2 meter verder, mijn bed was meter op zij geschoven, mijn matras lag ondersteboven horizontaal over mijn bed geplaast(wtf).
Dus ik besluit mijn matras recht te zetten en ff helder proberen te worden. Na een half uur ga ik is kijken naar mijn pillen, blijkt dat ik er nog 1 heb
, dat betekent dus dat ik in mijn eentje de 3e keer xtc 220mg + ong 180mg mdma naar binnen heb gewerkt.
Het heeft mij de hele dag geduurt om fatsoenlijk bij te komen, ben helemaal gesloopt mentaal. Ook fysiek trouwens, heb 4 wonden in mijn mond van het kouwen, en dikke blauwe plek idk waarvan, denk van het vallen.
Het komt er op neer, wat is het risico van een veels te hoge dosis mdma, je hebt ong 1mg per kilo nodig en ik deed 6 a 7 mg, ben denk ik gwn out gegaan. Vraag me ook niet waarneer ik alles heb verbouwd, ben het allemaal kwijt.
Ook werd ik zwaar knetter wakker, en hield nog wel tijd aan.
Kan iemand mij nu zeggen of ik meteen pernamente hersenschade heb, ben zowiezo van plan komende tijd niet (maand of 4/6) te gebruiken.
Mvg Dikkekak (btw dit verhaal is wel serieus)
Maar nu het verhaal: ik had xtc gekoct en er was niemand maar ik wou het graag proberen dus heb besloten het alleen te doen (ik had me goed in gelezen en had dit al 1x gedaan). Dit werd mijn 3e keer xtc
Ik had 3 pillen van 220mg(getest).
Voor de duidelijkheid, ik weeg 65 kilo en ben een jongen.
Het begon zo, ik had een chille setting, liedjes, drinken enz
Allemaal geen probleem dus, dus ik pak een kwartje van een pil die ik nog voor 3/4e had.
Na 40 minuten voelde ik me chill dus besloot bij te pakken
nog een kwartje en later nog 1. Ik merkte dat ik extreem aan het rocken was in mijn bed dus besloot ff naar de klok te kijken. Die draaide rondjes als een gek. Ik weet dat ik later nog de intentie had om een kwartje van een andere pil bij te pakken en dat nog heb gedaan ook. Vanaf toen is alles vaag maar ik zal het zo helder mogelijk uitleggen.Ik heb geestelijk mijn dag opnieuw mee gemaakt, met af en toe zeer sterke hallicinaties.
Vanochtend werd ik wakker naast mijn bed...
Mijn bed staat tegen de muur en er staat aan de andere kant van mijn bed een nachtkastje die vrij zwaar is.
Ik zat vast merkte ik maar ik kon niks doen, ik ben trippend wakker geworden, idk hoe want stond echt strak.
Uit eindelijk kwam ik los van mijn bed en de muur en zag wat ik had gedaan. Mijn nachtkastje stond 2 meter verder, mijn bed was meter op zij geschoven, mijn matras lag ondersteboven horizontaal over mijn bed geplaast(wtf).
Dus ik besluit mijn matras recht te zetten en ff helder proberen te worden. Na een half uur ga ik is kijken naar mijn pillen, blijkt dat ik er nog 1 heb
Het heeft mij de hele dag geduurt om fatsoenlijk bij te komen, ben helemaal gesloopt mentaal. Ook fysiek trouwens, heb 4 wonden in mijn mond van het kouwen, en dikke blauwe plek idk waarvan, denk van het vallen.
Het komt er op neer, wat is het risico van een veels te hoge dosis mdma, je hebt ong 1mg per kilo nodig en ik deed 6 a 7 mg, ben denk ik gwn out gegaan. Vraag me ook niet waarneer ik alles heb verbouwd, ben het allemaal kwijt.
Ook werd ik zwaar knetter wakker, en hield nog wel tijd aan.
Kan iemand mij nu zeggen of ik meteen pernamente hersenschade heb, ben zowiezo van plan komende tijd niet (maand of 4/6) te gebruiken.
Mvg Dikkekak (btw dit verhaal is wel serieus)