Dikkekak zei:Bedankt voor de reactie, ik denk persoonlijk dat ik toch maar ga stoppen ipv over paar maanden opnieuw doen. Ik heb nu gemerkt dat ik me niet kan in houden met bij doseren en gedrag dus het is mooi geweest.
Oja nog 1 ding, zijn er meer mensen met dit soort gedrag? Of mag ik eigenlijk van geluk spreken dat ik nog leef?
Ik moest eerlijk gezegd hard op lachen om je verslag!
Dit is precies de reden waarom ik NOOIT in mijn eentje aan de pillen ga...
Daarnaast heb ik het vermoeden dat je verschillende pillen door elkaar gebruikt hebt?
Dit kan ook potentieel problemen geven. (misschien zat er 1 foute pil bij)
Zo ver gaan als: geluk hebben dat je nog leeft zou ik echt niet willen gaan hoor.
Gewoon een heftige trip gehad meer niet.
Je gaf aan dat dit je 2e keer is. Je hersens zijn echt niet ineens naar de klote.
Wat ik wel een beetje merk in je verhaal is dat je het wel een soort van "stoer" vindt om aan de drugs te gaan.
Dit had ik aan het begin ook, voelde me heel wat omdat ik wel eens aan de drugs zat. Ook liet ik me snel beinvloeden door mijn vrienden die een stuk meer ervaring hadden met drugs en deed in hun tempo mee (vooral met blowen). Hier heb ik wel een wijze les uit geleerd na een goed moment van zelfreflectie: Drugs gebruik je voor JEZELF!
Laat je nooit beinvloeden door externe factoren bij drugsgebruik, blijf zo dicht mogelijk bij jezelf. Voel je je niet goed, ga dan bij jezelf na waarom dat is. Niet gelijk bijpakken o.i.d. misschien heb je wel niet goed gegeten, drink je niet genoeg of juist te veel. Op een avondje drugs heb ik meerdere malen op een avond even een momentje met mezelf om te relativeren.
-Hoe gaat het met mij?
-Voel ik me goed?
-Geniet ik ervan?
-Vind ik het leuk?
Als je op een van de bovenstaande vragen een "nee" scoort. ga hier dan na bij jezelf waarom je daar nee op antwoord.
Drugs doet iets met JOU, je bent ZELF de baas. Je moet alleen wel eerlijk in de spiegel kunnen kijken
)