#1
Ik zou het niet doen. Tweede dag is kut.
ZERO- zei:Ik zou het niet doen. Tweede dag is kut.
Exceptional Insight zei:Alleen de tweede dag doen. Anders is het kut.
AltAccount zei:Niet doen, daarmee kun je je hersenen goed om zeep helpen. Op het moment dat je moet herstellen geef je je hersenen nog extra klap. Op meerdaagse festivals kun je beter de leukste dag uitkiezen om aan de x te gaan. De andere dag gewoon drinken of een andere soort drugs doen.
Twee dagen achter elkaar is kut. Dus als je het wilt doen, doe je het één van die dagen. En als je het de eerste dag doet, is de tweede dag kut. Dus doe je het de tweede dag.owl zei:ZERO- zei:Ik zou het niet doen. Tweede dag is kut.Exceptional Insight zei:Alleen de tweede dag doen. Anders is het kut.
*confused*
Dus ofwel helemaal niet doen, ofwel enkel de tweede dag?
Precies dit.Exceptional Insight zei:Twee dagen achter elkaar is kut. Dus als je het wilt doen, doe je het één van die dagen. En als je het de eerste dag doet, is de tweede dag kut. Dus doe je het de tweede dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."