Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlprazolam (xanax) na xtc of speed ?

Alprazolam (xanax) na xtc of speed ?

1 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
Alprazolam (xanax) die vooral angst weg neemt en slaapwekkend werkt mag je deze soort nemen na xtc gebruik (ong. 3-4 u na laatste pil) of kan deze ook serotonine vergiftiging bezorgen?

En wat met alprazolam na speed zou ik hiermee inslaap geraken?

Thxx :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
Hey,

Je kan best alprazolam nemen nadat de xtc is uitgewerkt. Neem niet extra veel ineens, en niet tegelijk gaan nemen met mdma,speed of andere stimulerende middelen. Dan vraag je bijna om problemen vroeg of laat.. Laat er ruim 5 uur/ of meer tussen zitten, zodat je hart het niet zo zwaar te verduren krijgt met alles tegelijk!

Het serotoninesyndroom (serotonine vergiftiging) komt naar mijn kennis voornamelijk voor bij mensen die antidepressiva gebruiken, en tijdens dat gebruik ook XTC nemen. Dan heb je wel degelijk extra risico bij gebruik ervan op het serotoninesyndroom als gevolg.

Ik ben geen speed gebruiker, maar het hangt denk ik erg af van wat voor spul je hebt, hoeveel speed je gebruikt hebt, hoelang je wacht na gebruik etc. En of je tolerantie voor benzo's hebt, anders zou je toch beter kunnen kijken naar specifiek 'slaap' medicatie (zopiclon als los voorbeeld) ;of misschien helpt wiet, of hasj ook met het slapen? :)
Hopelijk heb je er iets aan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."