Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwenning Bromazepam/Benzo's

Ontwenning Bromazepam/Benzo's

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit zomaar stoppen met die dingen (kan zelfs op de lange duur chronische klachten geven)! Ga even langs de apotheekpost en zeg dat je ze verloren bent ofzo, komt wel goed dan :)
En maandag nieuwe halen je hebt ze niet voor niets voor een reden zo te lezen!
Langzaam afbouwen..

Sterkte ook!
s
saibotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey iedereen,

ik heb de laatste dagen iets redelijk dom gedaan. Ik heb een doosje bromazepam 12mg X 50 gekocht van iemand. Ik heb dit doosje volledig genomen gedurende een dikke week. Nu is alles op en voel me eigelijk niet zo super slecht. Voorlopig lijkt het geen groot probleem te worden. Voor de duidelijk 50 pillen bromazepam op ongeveer 9 dagen tijd, de 12mg versie van Eurogenerics.

Kan ik ergere dingen verwachten? Ik word nu al wel een klein beetje 'bibberig' en zenuwachtig. Jointjes doorheen de dag is standaard.

Thanks op voorhand en sorry als het een dubbelpost is!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ontwenning zonder afbouwen is bij benzodiazepines heel gevaarlijk, en kan blijvende problemen met zich meebrengen. 6mg bromazepam is een normale dosis, en je hebt in een week dus 100 doseringen gebruikt.
Als het erger wordt zou ik toch maar even naar de nachtapothekerspost gaan, of de EHBO.

Sterkte,
s
saibotLid
01-01-2024, 00:00
#4
bedankt, voorlopig maak ik me nog geen zorgen. Ik heb net heel wat 'gezonds' gegeten en zo meteen een biertje dan komt het wel goed.

Iemand die ooit dezelfde fout maakte? of nu hetzelfde meemaakt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."